Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Majavaboi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Syyskuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): noname
Milloin sain bannit: Joskus heinäkuussa
HexID: 1100001365a5edf
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872157919/

Bannien syy: Perseily + ei tottele adminia + shakki kengät

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin juuri alotamassa pelaamaan fivem/roolipeliä. Ajattelin kokeilla servua nimeltä farssirp kaverini kanssa. Juuri tuolla hetkellä en osannu käyttää five:ämmän voice chattia joka tarkottaa sitä että en etes voinut kuulla adminia. Enkä tienny että ne kengät oli shakki kengät. Olin aivan pihalla koko hommasta kunnes sitten alotin kunnolla rp:ttämään ja aloin tajuamaan asioita. Tuosta perseilystä vielä että varastin jonku rekan ja sillä sitten ajelin vähän miten sattuu ku yritin löytää työkkäriä. Sitten poliisi pysäytti enkä kuullut kyseistä poliisia. Sitten siihe paikalle varmaanki tuli admin ja sano jotaki ku en kuullu mitään ku en osannu käyttää voice chattia joka sitten tarkottaa että en voinu kuunella/totella adminia ku en kuullu mitään. Haluaisin unbannit koska haluaisin ottaa uuden yrityksen servulla ja tutustua vähän servuun ja servun communityyn. Kiitos olen puhunut.
 
Viimeksi muokattu:

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Miten aiot vakuuttaa meidät siitä, että tällainen käytös ei enää toistuisi, mikäli annamme sinulle unbannit?
 

Majavaboi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Syyskuu 2019
3
0
1
Sillä että tiedän mitä pitää nyt tehdä. Sillon en tiennyt mitä piti tehdä joten ehkä vähän vois sanoo perseilin sillä että ryöstin autoja. Lupaan että perseily ei toistu jatkossa jos saan unbannit. Shakkikengistä vielä että en tienny mitkä oli etes shakkikengät ku alottelin rp:ttämään joten luulin että niitä saa käyttää. Lupaan että jatkossa shakkikengiä minun ei enään minun jaloissa näy. Vielä tosta en tottele adminia että edelleen en voinut totella adminia koska en kuullut häntä eikä admin kirjottanut mitään ooc että oisin voinu tietää että hän puhuu minulle. En osannu edelleen käyttää voicechatta juuri tuolla hetkellä ku bännit tuli. Lupaan että jatkossa jos admin tulee minulle puhumaan totellen häntä koska nyt kuulen hänet. Kiitos olen puhunut. Toivon että saan uuden yrityksen servulla.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Moi!

Sinun tehtävänäsi pelaajana on varmistua, että voice chättisi toimii. Se on roolipelipalvelimella se kaikista tärkein asia. Luethan säännöt vielä ennen palvelimelle menemistä täältä: https://farssi.net/foorumi/index.php?threads/farssirp-serverin-sÄÄnnÖt.3/

Farssi eroaa palvelimena muista palvelimista hyvin paljon. Jos olet pelannut muilla palvelimilla tulet varmasti kohtaamaan säännöissä "epäkohtia". Toisten palvelimien säännöillä pelaaminen farssilla saattaa ja hyvin todennäköisesti saakin sinut ongelmiin admineiden kanssa.

Tervetuloa takaisin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.