Unban hakemus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Matti22

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2019
46
42
18
SteamNick(jolle bannit on saatu):es
Milloin sain bannit:6.10.2019
HexID:
110000110decbd6

Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/seppokolla/

Bannien syy: Laiton radio.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Poliisit olivat pidätys tilanteessa luulleet ,että minä olin käyttänyt laitonta radiota (metaradiota). Asia , oli kuitenkin näin , että kaveri tuli meille , kun olimme menossa ajamaan peltoautolla Whatsapp todiste löytyy. Pidätystilanteessa kuitenkin minulla , oli jäänyt puhenappi päälle , vaikka en sitä painanut selitin kaverilleni joka , oli meillä samaanaikaan kuinka pääsen karkuun vankilasta sen jälkeen pamahti ruudulle Youre banned from this server jonka jälkeen ajattelin ,että teen tämän hakemuksen nyt ,kun pääsin koneelle takaisin ajamasta. Samalla sai bannit NONI laittomasta radiosta ,koska hän oli samassa tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Kerroit minulle yksityisvietitse jostain todisteista että kyseessä oli IRL kaverisi. Kaipaisin niitä nyt tähän

Edit: Videotodisteita saatu yksityisviestitse joista näkee että Matti22 on ollut hieman bannien jälkeen peltoautoilemassa. Videot eivät kuitenkaan todista sitä, että hänen kaverinsa olisi ollut taustalla huutelemassa.
 
Viimeksi muokattu:

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Toivottavasti näin on tapahtunut ja on sattunut väärinkäsitys, sain myös nämä *todisteet* jossa olit ajamassa pellolla kavereiden kanssa. Tervetuloa takas palvelimelle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.