Unban hakemus!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
SteamNick(jolle bannit on saatu): Pyyseta
Milloin sain bannit: 6.10.2019
HexID: 110000105337361
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/Pyyyseta/

Bannien syy: RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Eli oltiin porukalla menossa keikkaamaan korukauppaa ryskäämällä. Minä ja Bansku oltiin poliisi asemalla estämässä ettei poliisit saa kopteria ja jos saatais muutama kyttä hengiltä heti kättelyssä. Vilbo ja kilpikonna alottivat sitten korukaupalla sen ryöstön ja minä sekä Bansku oltiin asemalla. Näin aseman katolta että siihen tulee poliiseja autolla ja ammuin Zippopensan siihen parkkikselle niin kuin oltiin suunniteltu että saatais muutama niistä poliiseista pois pelistä jo siellä asemalla.

miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen?

Luulen saavani bannit siksi että tein sääntörikkeen ja rikoin sääntöä RDM.

Eli en ilmoittanut tai tehnyt kyseiselle poliisille/poliiseille selväksi että aion käyttää voimakeinoja asemalla.


miten varmistat ettei näin käy uudelleen?


Luin RDM säännön + muut säännöt uudestaan tarkemmin, sekä jatkossa teen kaikille roolipelissä selväksi jos aion käyttää voimakeinoja.
Myös mietin paremmin miten tulevat tilanteet pitää hoitaa sääntöjen mukaisesti.
 

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
Miten hoitaisit nyt samanlaisen tilanteen?

Esim. Twitterissä tekisin toisen profiilin mistä poliisit ei tajuaisi että se olisin minä ja siellä ilmottaisin vaikka näin '' Jos poliisit tulee asemalle ja koittaa hakea kopteria korukaupan ryöstöön niin käytämme voimakeinoja. ''
 
  • Like
Reaktiot: vilbo

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
Miten voit olla varma että poliisit saavat tämän tiedon twitterin kautta?

No siitähän en voi 100% varma olla, mutta toinen vaihtoehto on laittaa ihan viesti poliisille ja ilmottaa asiasta.

Tai sitten tägää jonkun poliisin vielä varmuudeksi että huomaisi kyseisen tweetin.
 

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
Tilanteessa meni pieleen se että minä en tehtyn virkavallalle selväksi että aion käyttää voimakeinoja poliisi asemalla.

RDM = Voimakeinojen käyttäminen ilman roolipeliä tilanteessa jossa ei ole käynnissä ryöstö.
 

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
Miten aiot jatkossa muuttaa tapojasi ja saada meidät vakuuttuneeksi siitä, että olet parantanut tapasi?

Jatkossa mietin tilanteet kunnolla enne kun toteutan ne, sekä aion jatkossa toteuttaa tilanteet sääntöjen mukaisesti.

Näyttämällä että hoidan asiat jatkossa paremmin kuin kyseisen tilanteen mistä olen rangaistuksen saanut.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.