Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jari

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Heinäkuu 2019
31
5
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): N0body

Milloin sain bannit: noin kuukausi sitten

HexID: 110000131fc0945 Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/N0bodyb/

Bannien syy: FailRP Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin kaverin kanssa ajelemassa pyörillä kun näimme poliisiauton vilkut päällä joten ajattelimme lähteä perään koska ei ollut tekemistä. Löysimme myöhemmin poliisiauton hylättynä, ja rupesimme miettimään että tässä on jotain hämärää. Tutkimem hetken aikaa ja kuulimme aseen laukauksia. Mielenkiinnosta menimme katsomaan mikä tilanne siellä on ja saimme luotia.Minua ihmetytti se ja yritin saada ID:tä ylös joten menin uudestaan lähelle jolloin kaveriani ammuttiin ja hän kaatui mopolla. Menin auttamaan häntä ja meidät laitettiin rautoihin. Meiltä varastettiin rahat yms, ryöstäjät lähtivät pois joten ajattelin mennä auttamaan poliisia soittamalla lanssin sinne mutta ryöstäjät palasivat takaisin ja laittoivat meidät seinään kiinni ja kyselivät vähän mikä homma. Ryöstäjät kysyivät juttelun jälkeen kumman idea oli lähteä poliisin perään ja otin itse vastuun kokonaan ja he ampuivat minut.Tämä jäi ärsyttämään minua joten puhuin kun oli ammuttu päähän ja sain bannit. Tämä ei tule tapahtumaan uudestaan koska se on täysin sääntöjen vastaista ja tietäisin mihin se johtaisi jos FailRP:ttäisin lisää joten jos saan unbannit niin lupaan että en FailRP:tä. Tiedän että minulle on annettu lukuisia varoituksia ja puhuteltu useaan otteeseen perseilystä yms, mutta olen omasta mielestäni kehittynyt roolipelaajana tämän tauon aikana. Olen pelannut muissa kaupungeissa ja saanut paljon kokemusta sieltä.
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Onko tilanteessa tapahtunut jotain muutakin sääntörikettä tai aikaisempia pahempia rikkeitä. Melko epätodennäköistä että pelkän kerran tapahtuneen kuolleena puhumisen takia saisi Bannit.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Henkilön varoitukset:
MasiVarasti poliisinauton käsiraudoissa. Jututettu ja ymmärsi asian.15.07.2019 23:06
GengosfactionFailrp. 2 vastaan 1 tilanteessa alkaa vielä lyömään aseistautuneita henkilöitä.18.07.2019 15:59
psykopaattikanaFailRP + Powergame + yleinen perseily. Puhuteltu, saanut viimeisen varoituksen29.07.2019 00:11
LylleYritti tulla lukittujen ovien läpi putkasta animaatioiden avulla.01.08.2019 15:24
DuazzetHenkilö alkoi sen jälkeen kun oli ammuttu niin huutamaan täyttä kurkkua ampujien nimiä maassa. Käyttäytyi muutenkin erittäin lapsellisesti. Henkilö veti pahasti FailRP settiä

Ja nämä ovat siis vain varoitukset
 

Jari

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Heinäkuu 2019
31
5
8
Suurin osa varoituksista tuli rp "urani" alkuvaiheilla jolloin en ehkä ymmärtänyt sääntöjä kunnolla. Olen pelannut muissa kaupungeissa, ja saanut paljon RP kokemusta sieltä. Toivon että saisin uuden mahdollisuuden näyttää teille, että olen kehittynyt roolipelaajana.
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Sinua oli jututettu sääntöjen rikkomisesta monta kertaa. Etkö oppinut puhutuksista vai tahallaako jätit niitä noudattamatta? Sinulla on kuitenkin melkon paljon pelitunteja takana Farssilla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.