UNBAN HAKEMUS

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mairo Valkokuono

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2019
2
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Mairo Valkokuono / fr0stedi
Milloin sain bannit: 25.4.2019 16.40
HexID: 11000010CBD10C3
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/fr0stedii/

Bannien syy: Perseily

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Hei, minut bannattiin "Perseily" syystä jota en itse älyä että miten asia luokiteltiin perseilyksi.
Elikkäs ajettiin kaverin kanssa ympäri kaupunkia ehkä vähän liian lujaa. Huomattiin hetken päästä että joku mersu lähti seuraamaan, ei otettu heti mitään epäillyksiä että olisi esimerkiksi poliisi. Mutta hetken kuluttua autosta rupes vilkkumaan puna siniset valot katolta ja edestä, siitä sitten huomattiin että se on poliisi. Lähdin sitten karkuun poliisia koska minulla oli taskussa taskulamppu eli lyömäase, joten lähdin sen takia pakoon ettei he pidättäisivät minua siitä. Me ajettiin vähän aikaa ympyrää kaupungin reunalla ja jäin siihen jumiin autolla, hyppäsin autosta ulos tielle ja aivoton ajoi päälle. Poliisit huutavat että kädet ylös nyt. Kysäsen niiltä että miten tämä tehdään kun olen suht uusi pelaaja tällä servulla, he eivät vastanneet joten kysyin uudestaan. Ei vielläkään, kysyn vielä pari kertaa ja ei kuulu vastausta. Poliisi huokaisee ja painaa lamauttimen liipasinta ja kaadun siihen maahan.

Miksi ansaitsen bannien poiston:
Minun mielestä miksi ansaitsisin bannien poiston on sen takia että en saanut mitään informaatiota että miten nostan kädet ylös. Olin paikoilla kokoajan yritin etsiä mutta poliisit olivat hiljaa ja toisti kokoajan että ne kädet ylös. Minun mielestä tosta ois voinut tulla esim sakot ja varoitus että ens kerral tiiät nappulat ja miten tehdä tuossa tilanteessa, kyllä ajoin poliisia pakoon siitä ois voinu rankaista mutta bänneillä kun kyselen neuvoja eikä mulle vastata ni on aika perseestä. Jos bännien poisto onnistuu niin iloisesti voisin maksaa rikkeistä ja käydä vaikka asiaa läpi poliisien kanssa jotta he voisivat vähän neuvoa tulevaisuuteen. Tämä oli minun mielestä liian iso rangaistus niin pienestä jutusta, viikon bännit siitä kun poliisit ei vastaa kun ystävällisesti kysyn kun heillä on tähtäimet jo minussa. Tästä eteenpäin niin tiedän nytten miten kädet nostetaan ja tommosia poliisia karkuun juttuja ei ole tulossa enempää koska opin omista virheistä, niihän siinä kuuluiski käydä. Minun mielestä uusille pelaajille vois ihan ekana antaa esim varotuksen tai sit jos pelaajat kysyy tilantees mistä ei tiedä apua niin poliisi voisi vastata. Ottaisin iloisesti vastaan maksun rikkeistä ja lupaan että en ole enään niin tyhmä että poliisia lähen karkuun ajamaan vaikka ois mitä taskussa.
Tämä 500 sanaa hakemus on täydellinen minun mielestä kun saa toisen mahdollisuuden servulle rikkeistä. Tiedän että poliisia karkuun ajaminen oli väärin oishan se pitäny arvata että ei poliisia voi pakoon ajaa ja sehän on tyhmää. Minusta poliiseille voisi sanoa tästä asiasta että jos joku apua tarviiva kysyy että miten teen asian mitä käskette minun tekevän niin poliisi voisi olla ystävällinen ja auttaa eikä antaa bännejä kun ei osaa kun on uusi servulla, nytten kun bännit sain niin kävin kyselees et miten tämä asia oltaisiin tehty niin sain sen selville niin ei tarvii enään otta bännejä asian takia josta ei neuvottu vaikka kysyttiin nätisti. Tämän viikon bännin voisi esimerkiksi poiston sijaan ollaa vaan parin tunnin varoitus ja maksu päälle esimerkiksi, minusta ei ole reilua antaa isoa rangaistusta ettei pääse pelailee servulle jonka on just alottanu asiasta joka on minimaallinen rangaistukseen verrattuna.

Haluan vielä pyytää anteeksi näiltä poliiseilta jotka tulkitsivat tilanteen perseilyksi ja että en halunnut vaan laittaa käsiä ylös, ei missään nimessä. Tämä ei tule toistumaan, toivon että asialle jotain tehdään että pääsee mahd nopeesti taas pitämään hauskaa hyvällä servulla.


-Mairo
 
Viimeksi muokattu:

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Hei Mairo,

Olen käsitellyt hakemuksesi ja sivusta seuranneena olen päättänyt lyhentää bannien kestoa.
Olisi suotavaa, että nykyisten bannien aikana lukisit ajatuksen kanssa ohjeistukset lävitse ja tutustut muutoin roolipelaamisen maailmaan.

Nähdään serverillä jälleen bannien jälkeen!

-Amanda

✅ Hyväksytty / Lukittu
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.