Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jamal

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
17
49
13
www.twitch.tv
SteamNick(jolle bannit on saatu): Tume
Milloin sain bannit: 5.5.2019
HexID: 11000010eb2f098
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198206873752/

Bannien syy: Combat Storing

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Hei ylläpito,

Olen saanut 5.5.2019 eston palvelimelle liittyen seuraavaan sääntöön:
10. Combatstoring: 11.1 Rahan, tavaroiden, aseiden tai ajoneuvojen tallettaminen RP tilanteen aikana esim: pankkiin, garageen, taloon tai firman kaappiin. Ei ole sallittua. Odota vähintään 15min edellisestä takaa-ajosta, tai ryöstöyrityksestä ennen kuin talletat tavaroitasi..

Olimme 30.4.2019 Grove Streetillä “Virtasten seudulla”, poliisit tulivat ratsaamaan meidän porukan sinne huumemyynti ilmoituksien takia. Poliisit olivat pukeutuneet raskaisiin ja aseistautuneet haulikoihin ja rynnäkkökivääreihin. Arviolta noin 6 poliisia saapui aluksi ystävällisin mielin tarkistamaan tilannetta, mutta tilanteen pitkittyessä he päättivät tarkistaa kaikkien taskut, jotka olivat grove streetillä lilapukeisten ihmisten läheisyydessä - tässä tapauksessa minun hahmoni Setä Virtasen. Minulla oli kannossa heavy pistol ja lamautin. Poliisien halutessa tutkia taskuni aloin käyttäytymään vastahakoisesti ja seilailin niin sanotusti ympyrää. Loppujen lopuksi siirryin takaisin rinkiin muiden Virtasten veljien ja poliisien luo.

Poliisi oli muutamaa minuuttia aiemmin tarkistanut muiden Virtasten suvun veljesten taskut, ja olivat todenneet – ettei heiltä löydy taskuista laittomuuksia. Ainoa vaihtoehto siis keltä näitä tulisi löytyä oli minä - Setä Virtanen. Olin käyttäytynyt aiemmin epäilyttävästi ja ollut erittäin vastahakoinen ja haahuillut ympäriinsä, joten poliisilla oli varmasti tietty “vainu” jo taskujeni sisällöstä. Astuessani takaisin rinkiin poliisi aloitti tutkimaan taskujani, mitään ei löytynyt. Olin antanut tavarani viereiselle Virtasen veljekselle, Ahmedille (Fatboy L). Poliisi Masi määräsi taskut uudelleen tutkittavaksi. Poliisi löysi lopulta nämä kyseiset tuliaseet Ahmedin taskusta. Poliisi ei halunnut jäädä selvittelemään tilannetta Grove Streetin ghettoon, vaan tilannetta siirryttiin selvittelemään poliisiasemalle putka osastolle Virtasten ja poliisien kesken.

Nyt kun tilanne on selostettu ylempänä haluaisin kertoa miksi mielestäni ansaitsisin tai pikemmin haluaisin estoa palvelimelle vielä lyhyemmäksi tai hyvällä tuurilla pois. Sain tietooni, että normaalisti kyseisestä asiasta tulisi kuukauden esto palvelimelle, mutta sain vain viikon. Olen jo valmiiksi siis todella onnekas, mutta haluan tuoda sanani silti esille näin tekstillisenä muotona – en halua lähteä argumentoimaan itseäni kahdeksaa adminia vastaan ylläpito kanavalla. Sääntö kuuluu näin:

“10. Combatstoring: 11.1 Rahan, tavaroiden, aseiden tai ajoneuvojen tallettaminen RP tilanteen aikana esim: pankkiin, garageen, taloon tai firman kaappiin. Ei ole sallittua. Odota vähintään 15min edellisestä takaa-ajosta, tai ryöstöyrityksestä ennen kuin talletat tavaroitasi..”

Ymmärrän täysin mitä tein väärin, miten olisin voinut kyseisessä tilanteessa roolipelata paremmin ja miksi tähän oli puututtava. Haluan kuitenkin osoittaa, että tässä säännössä puhutaan tallettamisesta, eikä pelaajalle antamisesta, joka on tilanteessa kuitenkin mukana yhtälailla kuin minä itse. Säännössä oli/on mielestäni vajaus, joka tullaan varmasti korjaamaan. En tätä rikettä tietoisesti tehnyt, mutta tiedostan rikkeeni. Rike on rike, mutta tässä oli tietynlaista vajautta. Opittiin nytten sitten kuitenkin kantapään kautta.

Seuraava pointti sille miksi haluaisin eston pois, on tietyllä tapaa itsekäs mutta: Saimme juuri jengin, ja jengin päähahmo - kuuluisa “Setä Virtanen” eli minä on nyt poissa viikon. Viikko poissa lamauttaa pahasti jengin toiminnan, joka ei kunnolla päässyt vielä edes alkuun. Viikko pois Setä Virtasen tarinasta on iso aukko. Olimme juuri luoneet tietyn “pelon” grove streettiä kohtaan, joka tulee olemaan kuoleman hiljainen nyt ainakin viikon jolloin se tietty hype tilanteesta laatuu. Suurinosa meistä, tai oikeastaan kaikki pelaavat kahta hahmoa. Meillä on tietynlainen ideologia miten toteuttaa grove streetin toimintaa näin alkuun, ja olisin itse ollut sillä kuuluisalla Sedällä sen avain.

Olen toiminut kuitenkin aktiivisesti palvelimella ja sen hyväksi, tietenkään hyvät teot eivät hyvitä sääntörikkeitä. Toivon syvästi, että eston antaja katsoisi tapahtuman uudelleen ja harkitsisi estojen poistamista.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Itse sanoisin että sääntörike tapahtui enemmänkin tilanteessa kun et osoittanut roolipelaamisessasi millään tavalla että annat esineitä toiselle henkilölle. Olin sinussa aivan kiinni ja katsoin suoraan sinua päin. Asia olisi pitänyt kuitenkin roolipelillisesti osoittaa että annat esineitä. Oikeassa elämässä se olisi selkeästi huomattu kun työnnät esineitä toisen taskuun. Clipistä aivan selvästi huomaa että asiaa ei edes yritetty näyttää roolipelissä että annat esineet toiselle pidätyksen välttämiseksi.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Ja kokoajan oli tiedossa että jollain teistä se ase on ja kun olit ainoa jonka ei oltu vielä tutkittu oli selvää että sinulla se ase on. Siinä vaiheessa kun siinä pyörit ympäriinsä ja tutkinnan jälkeen ei asetta löytynyt käskin että kaikkien taskut tutkitaan uudelleen tietäen että tilanteessa on 90% mahdollisuudella tapahtunut sääntörike.
 

Vihulainen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
33
26
8
Näkisin että kun tuomio on jo vähennetty kuukaudesta viikkoon, se kärsitään semmoisenaan. Hyvä, että ymmärrät tehneesi väärin.
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Hei Jamal,

Kiitos pitkästä ja kattavasta hakemuksesta. Olemme käsitelleet hakemustasi ja valitettavasti hakemus hylätään.
Olemme jo armahtaneet sinua lyhentämällä bannejasi useammalla viikolla.
Emme myöskään voi käsitellä hakemusta enempää sen vuoksi kun olet poistanut kaiken videomaterliaalin Twitct.tv -kanavaltasi.
"Haluan kuitenkin osoittaa, että tässä säännössä puhutaan tallettamisesta, eikä pelaajalle antamisesta, joka on tilanteessa kuitenkin mukana yhtälailla kuin minä itse. Säännössä oli/on mielestäni vajaus, joka tullaan varmasti korjaamaan."​
Mielestäni tässä säännössä on hyvä käyttää myös maalaisjärkeä. Et oikeassakaan elämässä voi antaa toiselle aseita niin etteikö sitä joku poliisi siinä tilanteessa huomaisi kun olit keskipisteenä. Voimme totta kai kirjoittaa sen lisäyksenä kyseiseen sääntöön jos sitä ei maalaisjärjellä pelaajat ymmärrä.

Toivottavasti maltatte odottaa bannien loppuun saakka ja aloittaa jengillä entistä viisaampina.

Terveisin,
Amanda

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
⛔ Hylätty / Lukittu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.