Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

S3PP0

Uusi käyttäjä
31 Toukokuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu):S3PP0
Milloin sain bannit:31.5.19
HexID: steam:110000112637766
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268774246/

Bannien syy: Rauhanrekat torille

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Kun aloin pelaamaan niin aluksi kuolin monta kertaa ja sitten menin torille autolla ja siinä vaiheessa minulle iski hirveä Dsyncci ja törmäsin suoraan niitä ihmisiä päin. Lähin tietenkin ajamaan karkuun, koska ajattelin, että nyt käy huonosti ja sitten olikin vähän ajan päästä tullu perma bännit, mutta vaikka se vaikutti siltä, että tahallisesti yliajaa halusin niin asiahan ei näin ollut vaan niin kuin aikaisemmin mainitsin niin Dsync.
Olen ollut muutenkin tässä RP skenessä pari päivää niin kaikki säännöt ei ole ihan selvät ja asioita välillä unohtuu, mutta toi ei ollut eka kerta, kun oli Dsyncin kanssa ongelmia. Kerran meinasin ajaa toisenkin yli, mutta ne ehtivät väistää sen. Se tapahtui motarilla, mutta uhreja ei tullut, mutta tuntuu vähän epäreilulta, kun ei edes asiaa ehtinyt selittää tarkkaan ja oli jo perma bännit, jos saan nämä bännit pois niin voin luvata, että mitään tällaista ei tule enää tapahtumaan.
En ole tuolla serverillä muuta sääntöjenvastasta tehnyt paitsi tuo äskeinen (jota en siis tarkoituksella tehnyt), mutta niin.
Kuitenkin en haluaisi lopettaa pelaamistani tällä servulla, koska olen täällä niin vähän aikaa ollut. Bannit tulivat automaattisesti, joten minulla ei ollut aikaa selittää heille, että se oli vahinko ja pyytää anteeksi. Jos pääsen takaisin serverille lupaan olla varovaisempi ja hankin paremman netin, jotta dsyncciä ei enää tapahdu. Olisi mukava päästä pelaamaan vielä koska en ehtinyt pelata kun vaan pari päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.