Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

suomi80

Uusi käyttäjä
24 Kesäkuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Suomi80
Milloin sain bannit: 23.6.2019
HexID: 110000105aafb98
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/Suomi80/

Bannien syy:
Siitä kun varastin 1 kerran pelaajan moottoripyörän, ja auton 2 kertaa niin että en niinku vieny sitä autoo keneltäkään se oli vaan hylätty niin otin sen
ja en ollut ajanut kenenkään kuoleen pelaajan päältä he jotka niin sanoi niin ei puhunut totta ja he vielä sitten kuoli kokonaan ja tuli uudelleen takas ja hakkas mut ja kanto mut poliisi asemalle ja sanoi että olin ajanut sen päältä kun se oli ollut kuoleena siinä vaikka niin ei ollut eikä eres sais muistaa mitä oli tapahtunut kun he syntyivät uudelleen sairaalasta niin tästä tuli sitten varotus ilma mitää syytä ja olin ennenkun sain bannit niin ajamassa laiturilla ja kun olin menos pois niin vastaan tuli auto ja menin takaspäin katsomaan niin sillä oli ase niin menin sitte pois päin mutta jäin sivuun piiloon kattomaan.. en kyllä enään niin tee kun siitä tuli tämä banni.
tästä lähtien sitten en ota kenenkään pelaajan autoa vaikka olisi hylätty enkä mitään muutakaan väärää
 

suomi80

Uusi käyttäjä
24 Kesäkuu 2019
3
0
1
VDM tarkoittaa että ihmisen yli ajaminen ilman syytä eli niinku meinaa että ajaa pelaajien pääle ilman mitää syytä
 

suomi80

Uusi käyttäjä
24 Kesäkuu 2019
3
0
1
Kyllä olen lukenut säännöt ja pystyn pelaamaan mutta en ole nyt vähään aikaan tulossa pelaamaan kun on muuta
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kyllä olen lukenut säännöt ja pystyn pelaamaan mutta en ole nyt vähään aikaan tulossa pelaamaan kun on muuta
Tässä tapauksessa hakemus hyväksytty. Muista kerrata säännöt vielä, jos palaat pidemmän tauon jälkeen!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.