Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jaggola M

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Kesäkuu 2019
2
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu):LöysäRotta
Milloin sain bannit:26.6-27.6
HexID: 1100001170F0A11
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347127313/

Bannien syy: Useista varoituksista et osaa lopettaa perseilyä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
No ensimmäinen varoitus tais tulla siitä ku olin kaverin kaa kyydissä ja tämä ajoi jonkun päälle ja minulla ei toiminut voicechattin (vaikka oli voicechatti päällä ja äänet täysillä) joten en kuullut kuullut muita pelaajia (heitä taisi olla 2 tai 3) ja minä alt tabasin pois pelistä ja kun tulin takas peliin niin vahingossa löin toista pelaajaa. Ja bänni tuli silloin kun spämmin emoteja ja kuulemma häiritsin muita pelaajia joten mut kickattiin ja joinasin takas sen jälkeen ja menin nukkumaan, sen jälkeen kun heräsin olin menossa takaisin pelaamaan ja huomasin että olin bännätty. Olisi kiva jos saisi unbannit nii vois pelata taas kavereitten kaa. Tää on kiva serveri että täällä on hauska pelata. En perseile enää, en spämmi emoteja tai lyö toisia pelaajia.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Sua varoitettiin illan aikana aika monesti että lopettakaa se perseily ja oli näköjään jatkunut vielä myöhemmin yöllä ku olit saanut kickiä toiselta adminilta. Tuo rp tasosi mitä näytit ei vaan kuulu farssille. Jos tulee varoitus admineilta niin se kannattaa ottaa tosissaan ja miettiä mitä tein väärin/voisinko pelata järkevämmin.
Itse kävin muistaakseni kahdesti sanomassa spectaamalla ja ei mitään vaikutusta ilmeisesti kun joku toinen oli yöllä antanut kickkiä ja sen perusteella löin bannit.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hakemus timeouttaa ja hylätään, jos vielä vastaamatta seuraavan 24h jälkeen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.