Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Julleb

Uusi käyttäjä
28 Kesäkuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Julleb
Milloin sain bannit: 27.6.2019
HexID: 11000010fe601e8
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/yatetta/

Bannien syy: Rdm & Clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Joku jätkä tuli aukoo naamaansa ku keulin prätkällä ja jatko ja jatko sitä ni huitasin sitä kaverii pari kertaa mutta ei tietääkseni siihen kuollut missään kohtaa kosak lähti jahtaamaan minua, jonka jälkee minua lähti jahtaamaan myös joku hänen kaverinsa jonka jälkee alkoivat ajelemaan mua päin. Takaa-ajon jälkeen ajoin järveen ja kuolin sinne jonka jälkeen lähin menemään servulta vitutuksen takia. Tälläiset tilanteet vältetään sillä ettei lyödä ketään etteivät he vain kuole siihen, eikä lähetä servulta vaikka kuollaan.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Ajoitko sinne järveen tarkoituksella? Ja selitä minulle mitä "clog" tarkoittaa?
 

Julleb

Uusi käyttäjä
28 Kesäkuu 2019
3
0
1
Kyllä ajoin järveen tarkoituksella ja Clog = Combatlog eli lähen servulta jos kuolen ja kuolin sinne järveen ja lähin servulta koska meni motivaatio.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Joku jätkä tuli aukoo naamaansa ku keulin prätkällä
Tässä kohtaa mietin että miten se on naamansa aukomista jos tulee kysymään että onko ihan järkevää keulia yli 100 km/h poliisiaseman ohi.
 

Julleb

Uusi käyttäjä
28 Kesäkuu 2019
3
0
1
siis no ei se viel mut sit ku kaveri seuraa mua ja jankuttaa että kannattaako keulia kannattaako keulia ni en sit tiiä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
siis no ei se viel mut sit ku kaveri seuraa mua ja jankuttaa että kannattaako keulia kannattaako keulia ni en sit tiiä.
Toivottavasti olet oppisi nyt oppinut. Suosittelen kertaamaan säännöt vielä ennen palvelimelle liittymistä.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.