Unban Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): Atz.
Milloin sain bannit: 29.6
HexID: 1100001383eeb30
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903913264/

Bannien syy: Yleinen Perseily

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Minä ja kaverini pelleiltiin poliisien ja ensihoitajien kanssa. Vakoiltiin poliiseja ja käyttäydyttiin huonosti ensihoitajia kohtaan. Lupaamme molemmat, että jos pääsemme takaisin, emme enää perseile. Aiomme muuttaa tapamme ja pelata kunnolla kuten muutkin. Juuri ennen banneja, oltiin saatu viimeiset varoitukset. Mutta vaikka aloin heti käyttäytymään kunnolla, sain bannit jostain syystä. Lupaan olla todella rehellinen ja luotettava pelaaja. En aio enää häiritä muita pelaajia ja tämä voi kelvata hyvin viimeiseksi varoitukseksi.
 
  • Like
Reaktiot: Fatboy L

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Sinulla on 21.6 kick, 27.6 kick, 28.6 kick ja 29.6 kick+ban. Sinun kaverillasi on vielä yksi kick enemmän. Miksi meidän tulisi päästää teidät takaisin kaupunkiin, kun ette ole ensimmäisellä neljällä/viidellä kerralla muuttaneet tapojanne? Kuudes kerta toden sanoo?
 
  • Like
Reaktiot: Atzu

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
Kuudes kerta todellakin toden sanoo. Olen pelannut tyhmästi enkä ottanut roolipelaamista vakavasti. Olen todella pahoillani virheistäni ja aion parantaa tapojani jos vielä takaisin pääsen.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Ei, Celine Dionia meille kaikille. Tunteella ja täysiä.
 

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
En pääse välttämättä 20. Ja eikai mun nyt oikeesti tarvii laulaa. Voin oikeasti vakuuttaa että en enää aio pelleillä.
 

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
Onko mitään muuta tapaa millä vakuutta että en aio enää pelleillä?
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
No lauluesitystä ei kuulunut. Voisitko selittää, että minkä takia teille on annettu näinkin monta varoitusta ja tavat eivät ole muuttuneet?
 
  • Like
Reaktiot: Atzu

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
No lauluesitystä ei kuulunut. Voisitko selittää, että minkä takia teille on annettu näinkin monta varoitusta ja tavat eivät ole muuttuneet?
Porukassa tyhmyys tiivistyy ja oltiin todella tyhmiä kun varoitusten jälkeen jatkettiin poliisien häirintää. Olen todella pahoillani että käyttäydyin huonosti farssissa. Lupaan että aion muuttaa tapani ja pelata kuten muutkin!
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
466
309
63
Suomen Ateena
Porukassa tyhmyys tiivistyy ja oltiin todella tyhmiä kun varoitusten jälkeen jatkettiin poliisien häirintää. Olen todella pahoillani että käyttäydyin huonosti farssissa. Lupaan että aion muuttaa tapani ja pelata kuten muutkin!
Millä voimme olla varmoja siitä että vastaavanlainen käytös ei toteudu?
 

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
Millä voimme olla varmoja siitä että vastaavanlainen käytös ei toteudu?
No välillä täytyy vain luottaa mitä toinen sanoo. Lupaan kautta kiven ja kannon että vastaavanlainen käytös ei missään nimessä toteudu ja aion pelata rehellisesti ja luotettavasti kuten muutkin. Olen lukenut säännöt jo kahteen kertaan bannieni jälkeen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.