unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

$crim

Uusi käyttäjä
3 Heinäkuu 2019
9
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): cookie monster tällä hetkellä danielboi
Milloin sain bannit: en muista ehkä kuukausi takaperin
HexID:110000114E306A0
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198310688416/

Bannien syy: tuu kertomaan miksi olet kuulemma moddari

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: sain bannit koska kaveri yritti saada minun niskoille että hän moddasi ja antoi minulle rahaa jota en tiennyt olevan modattua rahaa ja hän sai bannit mutta minäkin sain joten en vaan jaksanut yrittää mutta nyt aattelin yrittää ja en ota enää keneltäkään rahaa joten ei tulle moisia sattumia
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
SteamNick(jolle bannit on saatu): cookie monster tällä hetkellä danielboi
Milloin sain bannit: en muista ehkä kuukausi takaperin
HexID:110000114E306A0
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198310688416/

Bannien syy: tuu kertomaan miksi olet kuulemma moddari

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: sain bannit koska kaveri yritti saada minun niskoille että hän moddasi ja antoi minulle rahaa jota en tiennyt olevan modattua rahaa ja hän sai bannit mutta minäkin sain joten en vaan jaksanut yrittää mutta nyt aattelin yrittää ja en ota enää keneltäkään rahaa joten ei tulle moisia sattumia
SIllon et jaksanut tulla selittämään, mutta nyt "jaksat". Mistä tuota "jaksamista" nyt on tullut? Olitko silloin, jotenkin fyysisesti rasittunut, vai oliko tuo "jaksaminen enemmän henkistä? Ettei se jaksamisen puutos kuitenkin olisi johtunut siitä, että tuli jäätyä kiinni?
 

$crim

Uusi käyttäjä
3 Heinäkuu 2019
9
0
1
SIllon et jaksanut tulla selittämään, mutta nyt "jaksat". Mistä tuota "jaksamista" nyt on tullut? Olitko silloin, jotenkin fyysisesti rasittunut, vai oliko tuo "jaksaminen enemmän henkistä? Ettei se jaksamisen puutos kuitenkin olisi johtunut siitä, että tuli jäätyä kiinni?
öö ei vaan sitä että meni motivaatio fivem ku saan banneja servuilta syistä tuntemattomista ja sitten tosta et kaveri antaa rahaa kertomatta mitä se on
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.