UNBANHAKEMUS: NeycS

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
SteamNick(jolle bannit on saatu): NeycS
Milloin sain bannit: Ilmeisesti tänään 25.4
HexID: steam 110000108cb3f82
Steamprofiili linkki: http://steamcommunity.com/id/Neycsi/

Bannien syy: FailRP/FearRP

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:


Hei ylläpito,

Minut on tänään päivällä bannattu servulta syystä FailRP/FearRP, ilmeisesti johtuen yöllä tapahtuneen tilanteesta. Olisiko mitenkään mahdollista lyhentää banneja kun kaksi viikkoa tästä tilanteesta, jonka ainakin itse luulin jo tulleen selvitetyksi molemmin osapuolin supportissa vain tuntuu hieman pitkältä ajalta. Olen ollut vastaavissa tilanteissa ennenkin ja tiedän, miten niissä tulisi toimia. Tuossa tapahtui inhimillinen virhe minun puoleltani ja tiedän mikä se virhe oli, ja olen pahoillani siitä, että näin tapahtui.

Minä siis klikkasin toiselle näytölle kirjottaakseni Taposen striimiin ja minulla oli voiceaktivaatio päällä. Minulla tosiaan tilanteessa, jos tämä banni johtuu siis on sulattamon tilanteesta, luki jo ruudulla keskellä että ”Voit syntyä uudelleen 9min XX sekunnin kuluttua”, joten olin siirtymässä toiselle ruudulle odottelemaan sitä aikaa, että voin respawnata ja logata sen jälkeen ulos, mutta jostain syystä hahmoni nousi ylös vaikka ruudussa tuo teksti jo oli. Eikä minulla ollut mitään tarkoitusta lyödä takaisin kun tilanne kuitenkin oli 1v4. Ja tuo sanomiseni lyönnin jälkeen johtui puhtaasti voiceaktivaatiosta, käytin sitä eilen kun minulla oli push-to-talk kanssa ongelmia FiveM osalta, sen viimeisimmän päivityksen myötä.

Selitin myös tilanteen jo osapuolille, joista myös osa suostui tulemaan supportiin keskustelemaan, ja myös striimasivat support tilanteen minulle sitä kertomatta, josta eräs admin jo kävi heille huomauttamassa, ja tämä asia myös selvitettiin samantien Hecton toimesta, kiitos siitä. Itsehän luulin, että tilanne oli jo täysin selvitetty ja pelit jatkuisi sitten niinkuin oli sovittu supportissa. Varsinkin kun vielä jälkeen päin keskustelin asioista Hecton kanssa ja hän sanoi että jatketaan harjoituksia. Tämä banni tuli itselleni todella yllätyksenä, olen kuitenkin erittäin paljon jo pelannut GTARp:tä monilla servuilla, niin kotimaisilla kuin ulkomaisilla ja minulla on tiedossa mitä on failRP ja miten fearRP toimii.

Keskustelin myös yksityisesti Hecton kanssa /me chatin käytöstä tiettyyn tarkoitukseen, ja hän sanoi, että seuraavalla kerralla sitten vaikka discordissa laittaa viestiä osapuolille eikä käytetä ingamessa sitä /me chattia, joten jos bannit johtuvat siitä niin olen pahoillani. Kyseisestä asiasta ei nimittäin säännöissä ole mitään mainintaa, joten luulin sen olevan sallittua, ja että sitä käytettäisiin mielummin kuin, että esimerkiksi sanotaan asiasta ingamessa, kuitenkin kun ihmisten löytäminen discordissa voi olla haastavaa discordin ja steam nimen eroavaisuuden takia, mutta ilmeisesti sen /me käyttö ei olekaan sallittua tuossa tarkoituksessa, mutta nyt sen tiedän ja en niin enää tule tekemään.

Olen erittäin pahoillani siitä, että tilanne meni miten meni ja vahingosta mikä minulle kävi, mutta lopputulokseen mielestäni kyseisellä vahingolla ei ollut osuutta millään tapaa, kun se päättyi juuri niinkuin pitikin ja tämä vielä selvitettiin supportissa kun kyseinen tilanne jäi itsellekin todella epäselväksi käytettyjen sanavalintojen takia toiselta osapuolelta, joten kävimme osapuolien kanssa keskustelemassa asian läpi ja kuten jo sanoin olin siinä uskossa, että tilanne on jo loppuunkäsitelty, ja kun tänään olin menossa servulle, oli minulla bannit suureksi ihmetyksekseni, joten minä olisin erittäin kiitollinen mahdollisuudesta jutella minulle bannit antaneen ylläpidon jäsenen tai toisen ylläpidon jäsenen kanssa, ja vielä keskustella bannieni keston lyhentämisestä tai jopa mahdollisesti niiden poistamisesta.

Olen kuitenkin noudattanut sääntöjä servulla aina parhaani mukaan ja yrittänyt saada muutkin niitä noudattamaan, jos olen huomannut, ettei kaikki mene niinkuin pitäisi. Mielestäni myös ansaitsisin mahdollisuuden edes kertoa oma puoleni tapahtumista myös muulla tapaa kuin kirjoittamalla foorumeilla ja saad. Ja kuten jo monesti totesin olen pahoillani tapahtuneesta, ja tiedän että niin ei tule käymään uudestaan, ja haluaisin asian selvittää loppuun asti ylläpidon kanssa.


NeycS
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Hei NeycS,

Olen käsitellyt hakemuksesi ja banneja on lyhennetty.
On hyvä, että olet myös itse huomannut mitä olet tehnyt väärin ja käsittänyt mistä syystä jäähyt on annettu.

Nähdään serverillä jäähyn jälkeen entistä viisaampina.

- Amanda

✅ Hyväksytty / Lukittu
 
  • Like
Reaktiot: Hecto
Status
Ei avoinna uusille viesteille.