Valkeat sudet (Alludaboe, UPI)

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Alludaboe, UPI
Aika ja päivä: 18.04.2021 klo. 18.40 - 19.15
Rikottu sääntö: 2.6 Rikoksia tehdessä samassa porukassa ei saa olla enempää kuin 3 pelaajaa. Mikäli kaikki osallistujat kuuluvat samaan jengiin(jolla on oma jengilippu) porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Henkilöt olivat ryöstämässä asuntoa josta pääsivät pois. Huomioidaan se että UPI ja Alludaboe eivät kuulu jengin virallisiksi jäseniksi.

Todisteet: https://medal.tv/clips/49884490/d1337pkuUeia


Käsitteliä: @iKE
 

AlluDaBoe

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Syyskuu 2020
11
2
3
Hei! Wolffit pyysivät minua ja UPI:a keikalle mukaan auttamaan heitä kämpän ryöstössä, koska kaupungissa heitä ei silloin ollut, kuin neljä. Suostuin tulemaan mukaan hyvin tiedostaen sen että se on sääntöjen vastaista tehdä rikollisuutta, kuin max kolmen henkilön porukassa tai kuuden jotka kuuluvat omaan jengilippuun. Myönnän tehneeni sääntörikkeen.


Käsittelijäksi: @Junnu
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Molemmat osapuolet myöntävät sääntörikkeensä, mites ois @Junnu pistetäänkö pojat 30-päiväselle?
Pojjaat olivat myös aiemmassa rdm-reportissa mukana, tämän vuoksi tuomio on mielestäni ansaitusti kovempi.
 

AlluDaBoe

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Syyskuu 2020
11
2
3
Molemmat osapuolet myöntävät sääntörikkeensä, mites ois @Junnu pistetäänkö pojat 30-päiväselle?
Pojjaat olivat myös aiemmassa rdm-reportissa mukana, tämän vuoksi tuomio on mielestäni ansaitusti kovempi.
Itse en koe syyllistyväni RDM:mmään, sillä minä enkä UPI avanneet tulta heti, kun näimme poliisit tämän tekivät KeKe ja ASDASD. Minä ja UPI avasimme tulen vasta silloin, kun karhuauto ajoi ohi, jolloin tuli oli jo avattu. Kunnioitan päätöstänne, vaikka joutuisinkin 30pv tuomiolle.
 

teemuskaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Marraskuu 2019
24
10
3
Legit itse koko tilanteen aikana ammuin poliisin panssarirekkaa 4 kertaa renkoihin. Miten liityn rdm-reporttiin. Kunhan vaan kyseenalaistan.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Olitte tilanteessa mukana, teitte jotain tai ette.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Kyllä, komppaan @iKE tässä täysin. Henkilöt on tehnyt useamman sääntörikkeen joten on kohtuullista pistää henkilöt vastuuseen tekemisistä joten 30 on mielestäni kohtuullinen rangaistus tässä vaiheessa.