Vankilatuomion muuttaminen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
Vankila tuomiot ovat tällä hetkellä se joka rokottaa enemmän pelaajaa kuin hahmoa. Se että saat vaikka perjantaina kivan idean ystäviesi kanssa mennä vaikka ryöstämään kaappi tai vaikka old school tyylillä pankki ja hitto jäät kiinni siitä niin minimissään 3v tuomio siitä. No siinäpä meni sun vk loppu sillä hahmolla. Joo voit saada kirjeen/kirjeitä ja päästä pois mutta on niitäkin hetkiä nähty ja kuultu kun herra X tai neiti/rouva Y on kannellut laatikoita ja niitä kirjeitä ei näy tai kuulu.

Vankila tuomion voisi tehdä samalla tavalla kuin putka tuomion. Se pitää istua ja olla paikan päällä. Max tuomio olisi 3h.

Kyllä tuo olisi brutaali muutos mutta miksi?

Kaupunkiin tulisi huomattavasti enemmän sitä menoa ja meininkiä. Tuolla muutoksella moni muukin ei niin kauaa kaupungissa asuva henkilö uskaltaisi lähteä yrittämään esimerkiksi pankki ryöstöä/kauppa ryöstöä.

Jos ei muuta niin hitto testatkaa. Poliisit vaan kylmän viileästi runttaa putkaan ei vankilaan. Rikosraporttiin vaan merkintää myös että ”vankilakeikka” katsotaan mitä kaupungissa tapahtuu.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Sanoisin itse että kannatan sitä että vuosi kun nykyään on 24h niin vuosi olisi 1 tai 2 tuntia ja 4 vuotta tulisi takaisin maksimi tuomioksi.
 

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Minkä takia servulta pitäisi viedä afkimassa yksi tai useampi pelaaja slotti?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,441
113
Onko kaupunki ollut jossain kohtaa vielä täysi? Edelleenkin eikö tätä voisi kokeilla.
Pelaajat viettävät vankilassa keskimäärin aikaa n. 1h. Tällähetkellä järjestelmä toimii kuten pitääkin. Ihmiset jotka eivät osaa roolipelata, tekevät typeryyksiä ilman valmisteluja jäävät kiinni eivätkä pääse vankilasta pois. Olethan tietoinen, että noiden murtovälineiden myynti toisille pelaajille on melkoisen iso bisnes jo itsessää? Mitä järkeä satuttaa sitä RP kontenttia jota palvelimella on.

Harvempi enemmän palvelimella pelannut viettää linnassa koko viikonlopun. Ja jos viettää niin sillon kyllä ei ole pahemmin muiden kanssa rooetettu vaan ollaan oltu vaan mylläämässä.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Vankilasta vapautuu yleensä ne rikolliset nopeampaa kenellä on jengi/porukkaa takana keneltä löytyy kirjeitä valmiiksi. Esimerkiksi itse istuin 3v tuomion kiltisti kokonaan ja joka ilta etsin kirjeitä minimissään tunnin-kaks enkä löytänyt ainoatakaan.
Omasta mielestäni vankilatuomioita saisi lyhentää huomattavasti joka ruokkisi ns. "normi rikollisten uraa" kenellä ei ole jengiä takana.
Tietääkseni kaupunkiin kuitenkin halutaan rikollisuutta jotta poliiseillakin riittäisi tekemistä eikä olisi suurimmaksi osaksi pelkkää cruisailua ja rvk ilmoituksen perässä ajelua. (Tottakai nekin myös kuuluu työhön)
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,441
113
Vankilasta vapautuu yleensä ne rikolliset nopeampaa kenellä on jengi/porukkaa takana keneltä löytyy kirjeitä valmiiksi. Esimerkiksi itse istuin 3v tuomion kiltisti kokonaan ja joka ilta etsin kirjeitä minimissään tunnin-kaks enkä löytänyt ainoatakaan.
Omasta mielestäni vankilatuomioita saisi lyhentää huomattavasti joka ruokkisi ns. "normi rikollisten uraa" kenellä ei ole jengiä takana.
Tietääkseni kaupunkiin kuitenkin halutaan rikollisuutta jotta poliiseillakin riittäisi tekemistä eikä olisi suurimmaksi osaksi pelkkää cruisailua ja rvk ilmoituksen perässä ajelua. (Tottakai nekin myös kuuluu työhön)
Noita kirjeitä ja liittimiä on kuitenkin TODELLA paljon jaossa, joten siinä vaikka bisnesideaa jo palvelimella pyöriville porukoille. Myykää palvelua "pääse pois vankilasta".
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Itse näkisin järkevämpänä laittaa liittimiä ja kirjeitä vähemmän jakoon ja keventää tuomioita mutta ehkä joku sitten ottaa tuon "bisneksen" haltuun.
Noista ei tällä hetkellä ole suurempaa hyötyä kuin muutamalla porukalla jotka mielellään pitää ne itsellään kun tietää että tuomioita tulee omille tyypeille jatkossakin.
 

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
Kuten itse tuolla olen yhdessä topicissa maininnut tuon tabletin. Sen että jos on joku fyysinen rajoite sen käytölle. Tai henkinen. Aivan sama. Niin edelleen se ei ole tasapuolista? Ja nuo kirjeet. Ne maksavat huomattavia summia rahaa. Kuinkakohan monta Martankeikkaa pitää tehdä että saa ostettua 1 kirjeen... kertaakaan en ole myynyt liitintä sinä aikana kun olen kaupungissa asustanut. A hinta neton neton netto max10€ Per.liitin tabletti 5-10k niin isolla mittakaavalla ei ole kovin suurta tuo bisnes.
 
  • Like
Reaktiot: Jamal
Status
Ei avoinna uusille viesteille.