Vils & Casualli & Rensuu???

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Vils, Rensuu ja Casualli [Kaikki poliiseja]

Aika ja päivä: Torstai yönä 25.7.2019

Rikottu sääntö: Powergame.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Minun drift tampani oli etsintä kuulutettu, ja paaliin menossa. Tiedostin asian itsekkin ja käskin kavereiden dumppaamaan kyseisen ajoneuvon jordaanian pohjaan ettei poliisit saa ilman nostureita yms pois sieltä.. Noh kun tampa oli veden pohjassa oli poliisit Vils, Casualli ja Rensuu ottanut hommat haltuun ja laittaneet sukellus kamat päälle ja lähtenyt sukeltamaan ajoneuvon pois vedestä, henkilöt käyttivät poliisimenussa olevia isoja pahvilaatikoita että se auto tulee ylös.. Henkilöt siis Voimapelaa itselleen noin 5henkilön kokoisia pahvilaatikkoja perseestä että saa minun autoni pois vedestä..

Todisteet:
Tässä kyseisessä clipissä kuuluu ja näkyy miten he ovat saaneet ajoneuvon ylös.

Korvaus: Haluasin tästä ajoneuvosta AINAKIN 400,000€ mitä siihen on uponnut.. Ihan vitun uskomatonta. Voimme toki neuvotella, ja haluan kyllä tietää miks en saisi rahaa takaisin. #Voimapoulice
 

casualli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
9
6
3
yritettiin rp se tilanne mahdollisimman hyvin meillä meni legit joku 2h siinä. ja me ei saada mitään poliisien tilille. ja en tiedä miksi rensuu ei tehnyt mitään asialle sitten angeli tuli siihen käytti admin komentoja ja laitto sen data basesta pois uskoisin näin
 

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
yritettiin rp se tilanne mahdollisimman hyvin meillä meni legit joku 2h siinä. ja me ei saada mitään poliisien tilille. ja en tiedä miksi rensuu ei tehnyt mitään asialle sitten angeli tuli siihen käytti admin komentoja ja laitto sen data basesta pois uskoisin näin
Se miten te sen saitte ei tuo mitään roolipeliä.. Se olisi ollut ymmärrettävää jos olisitte auton vaikka Dumberilla ottaneet pois, kun ei rpssä ole nostureita.. Mutta se että vitun isoilla laatikoilla otetaan ajoneuvo pois ei tuo mitään muuta kun powergamea
Edit: Tiedän ettei tule teidän tilille rahaa, mutta jos tämä todetaan näin niin eiköhän korvaus tule adminien puolesta.
Odotetaan niiden mielipidettä.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Oma kanta on että tuollaista ei tehtäis. Ei ole niin suurta tarvetta voittaa että auto haetaan merenpohjasta joillakin helvetin laatikoilla, haloo!
#mielipidevain
Mistä käsky on tullut tuolloiseen tekoon vai oliko se jonkun herran ihan oma masterplan..?
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
yritettiin rp se tilanne mahdollisimman hyvin meillä meni legit joku 2h siinä. ja me ei saada mitään poliisien tilille. ja en tiedä miksi rensuu ei tehnyt mitään asialle sitten angeli tuli siihen käytti admin komentoja ja laitto sen data basesta pois uskoisin näin
Yrität rp:ttää tilanteen hyvin, vetämällä anusaukostasi laatikoita jotka painaa X määrän kiloissa tod.näk - jotenkin olet onnistunut snorkkelin ja happisäiliön kera roudaamaan sen keskelle järveä, sitten spawnaat sen sinne auton luo HEUREKA se liikkui sentin. Perkele yritit vielä poliisin rynnäkkökilvellä liikuttaa autoa, helvetti ei toiminut. Kyllä tuosta on sun "hyvä 2h rp" kaukana, ei mulla muuta.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Näin täysin ulkopuolisen näkulmasta voin sanoa että tuo ei todellakaan ole hyvää rp:tä.. Lisäksi tuo näyttää ihan helvetin tyhmältä. Ikinä ei pitäisi olla niin kova tarve "voittaa" että vedestä lähetään onkimaan autoja..

Helpointa olis ollu et oisitta vaan jättäny sen Tampan sinne pohjaan..
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Tuon oman kantani tähän: Me yritettiin rp:ttää se auto sieltä vedestä pois. Me yritettiin kaikkemme, etsittiin cargobobia, ei spawnaa. Etsin dumpperia, ei spawnaa. Etsin rekkaa, ei tullut yhtään vastaan. Vinssit ei toimi, joten ei saatu vinssattua. Yritin rp:ttää sun kanssa, että mää maksan varikkomaksut yms, ei kelvannut sinulle, koska et halunnut voittoa antaa poliisille. Minä itse olisin tonkinut sen auton sieltä vaikka väkisin, opettaen sulle, että ei ole ok ajaa toisten päältä (varsinkaan minun). Itse sanoin myös radioon, että minä kaivan sen sieltä vaikka väkisin ylös tavalla tai toisella. En ehkä laatikoita abusaamalla, mutta jotenkin. Itse tulin tilanteeseen takaisin siinä vaiheessa kun auto oli jo rannalla, niin en voi kommentoida+en ole nähnyt kuinka paljon siellä niitä laatikoita on käytetty, joten siihen en kauheasti voi kantaa ottaa. Tiesit kyllä itsekin, että auto paaliin lähtee tuommosten temppujen jälkeen tavalla tai toisella, siksi sinä pyysit kavereitasi dumppaamaan sen mereen. Tiedät, ettei me sitä sieltä pois saada. Kiersit nätisti sääntöä "älä laita ajoneuvoa talliin 15min sisään" laittamalla sen mereen, josta atm on mahdotonta saada se ajoneuvo pois normaali rp:tä käyttämällä.
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Tuon oman kantani tähän: Me yritettiin rp:ttää se auto sieltä vedestä pois. Me yritettiin kaikkemme, etsittiin cargobobia, ei spawnaa. Etsin dumpperia, ei spawnaa. Etsin rekkaa, ei tullut yhtään vastaan. Vinssit ei toimi, joten ei saatu vinssattua. Yritin rp:ttää sun kanssa, että mää maksan varikkomaksut yms, ei kelvannut sinulle, koska et halunnut voittoa antaa poliisille. Minä itse olisin tonkinut sen auton sieltä vaikka väkisin, opettaen sulle, että ei ole ok ajaa toisten päältä (varsinkaan minun). Itse sanoin myös radioon, että minä kaivan sen sieltä vaikka väkisin ylös tavalla tai toisella. En ehkä laatikoita abusaamalla, mutta jotenkin. Itse tulin tilanteeseen takaisin siinä vaiheessa kun auto oli jo rannalla, niin en voi kommentoida+en ole nähnyt kuinka paljon siellä niitä laatikoita on käytetty, joten siihen en kauheasti voi kantaa ottaa. Tiesit kyllä itsekin, että auto paaliin lähtee tuommosten temppujen jälkeen tavalla tai toisella, siksi sinä pyysit kavereitasi dumppaamaan sen mereen. Tiedät, ettei me sitä sieltä pois saada. Kiersit nätisti sääntöä "älä laita ajoneuvoa talliin 15min sisään" laittamalla sen mereen, josta atm on mahdotonta saada se ajoneuvo pois normaali rp:tä käyttämällä.

Mikä pakko sun on saada se sieltä järvestä?
 
  • Like
Reaktiot: Hecto

Ohut Herkku

WääWääWää
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
44
80
18
Kiersit nätisti sääntöä "älä laita ajoneuvoa talliin 15min sisään" laittamalla sen mereen, josta atm on mahdotonta saada se ajoneuvo pois normaali rp:tä käyttämällä.

Tämähän ei ole millään tavalla missään kiellettyä. Ajoneuvon saa mennä vaihtamaan/piilottamaan takaa-ajossa kunhan sitä ei laita autotalliin suojaan/minnekkään interiorin taakse. En ymmärrä miksi se on pitäny väkipakolla ronklata ylös sieltä? Ihan niinkuin Zeo ei olisi sitä ottanut ulos sieltä tallista muuna ajankohtana ja olisitte sitten lyöny sen paaliin.
 
  • Like
Reaktiot: Hecto

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Kiersit nätisti sääntöä "älä laita ajoneuvoa talliin 15min sisään" laittamalla sen mereen, josta atm on mahdotonta saada se ajoneuvo pois normaali rp:tä käyttämällä.

Tämähän ei ole millään tavalla missään kiellettyä. Ajoneuvon saa mennä vaihtamaan/piilottamaan takaa-ajossa kunhan sitä ei laita autotalliin suojaan/minnekkään interiorin taakse. En ymmärrä miksi se on pitäny väkipakolla ronklata ylös sieltä? Ihan niinkuin Zeo ei olisi sitä ottanut ulos sieltä tallista muuna ajankohtana ja olisitte sitten lyöny sen paaliin.
Kuten se teki Subarullensa? Piti tallissa kunnes sai myytyä, jolloin emme voi paalata kyseistä ajoneuvoa mitenkään. :)
Ja ei, ei ole kiellettyä heittää sitä autoa sinne mereen. En minä niin sanonutkaan.
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Yritin rp:ttää sun kanssa, että mää maksan varikkomaksut yms, ei kelvannut sinulle, koska et halunnut voittoa antaa poliisille.
Yritit rp:ttää sen verran, että hei Zeo maksan sulle 4.5k, jotta voisin paalittaa autosi. Käykö? Et sä oo tosissas, mieti nyt itekkin.
Minä itse olisin tonkinut sen auton sieltä vaikka väkisin, opettaen sulle, että ei ole ok ajaa toisten päältä (varsinkaan minun). Itse sanoin myös radioon, että minä kaivan sen sieltä vaikka väkisin ylös tavalla tai toisella.
Sulla on nyt taas ihan väärä kanta (minähän tämän voitan murmur), plus mitä tilanteesta tiedän - sinun päältäsi oli ajettu kun olit pyytänyt henkilöä poistumaan autosta aseella osoittaen jolloin hän oli ajanut ylitsesi. Tämähän ei ole VDM, jos mielestäsi on niin voivoi... perehdy termiin uudelleen ja sisäistä se.
Tiesit kyllä itsekin, että auto paaliin lähtee tuommosten temppujen jälkeen tavalla tai toisella, siksi sinä pyysit kavereitasi dumppaamaan sen mereen. Tiedät, ettei me sitä sieltä pois saada. Kiersit nätisti sääntöä "älä laita ajoneuvoa talliin 15min sisään" laittamalla sen mereen, josta atm on mahdotonta saada se ajoneuvo pois normaali rp:tä käyttämällä.
Tuohan ei ole säännön kiertämistä, vaan "fiksua pelaamista". Se ei ole rangaistava teko, auto on palvelimella fyysisesti esillä - se miten sen sieltä saat pois on voivoi, ensi kerralla sitten.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Mikä pakko sun on saada se sieltä järvestä?
"Minä itse olisin tonkinut sen auton sieltä vaikka väkisin, opettaen sulle, että ei ole ok ajaa toisten päältä (varsinkaan minun)."
 
  • Wow
Reaktiot: Hecto

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Yritit rp:ttää sen verran, että hei Zeo maksan sulle 4.5k, jotta voisin paalittaa autosi. Käykö? Et sä oo tosissas, mieti nyt itekkin.

Sulla on nyt taas ihan väärä kanta (minähän tämän voitan murmur), plus mitä tilanteesta tiedän - sinun päältäsi oli ajettu kun olit pyytänyt henkilöä poistumaan autosta aseella osoittaen jolloin hän oli ajanut ylitsesi. Tämähän ei ole VDM, jos mielestäsi on niin voivoi... perehdy termiin uudelleen ja sisäistä se.

Tuohan ei ole säännön kiertämistä, vaan "fiksua pelaamista". Se ei ole rangaistava teko, auto on palvelimella fyysisesti esillä - se miten sen sieltä saat pois on voivoi, ensi kerralla sitten.
Kyllä, minä halusin tästä tilanteesta voiton, johtuen juuri tuosta yliajosta. Se ei ollut sääntörike, se oli vaan tilanne, jolle halusin seuraukset. Sekö on väärin, että minä haluan yhden voiton silloin tällöin? Miksi minun pitäisi aina antaa se voitto rikollisille? Varsinkin kun olen poliisi, joka on tilanteessa mukana ja jonka yliajoon on käytetty kyseistä ajoneuvoa? :D Järki käteen nyt armon söör, ei teidän tule voittaa kaikkia tilanteita ja heti itkeä kun yksi ei menekään niinkuin te sen päässänne ajattelitte.
Viimeiseen lauseeseen viitaten en tarkoita sitä keinoa millä ajoneuvo on otettu vedestä, vaan sitä, että olisin sen tavalla tai toisella jokatapauksessa sieltä onkinut pois, vaikka rekkaa käyttäen mahdollisuuden ilmetessä.

Sinä et myöskään tilanteeseen millään tavalla liity, joten sinun kommenttisi voisin ohittaa suoraan. Vastaan nyt vaan minun näkökantani tuodakseni sen sinulle selväksi, vaikka voisin hyvinkin ignoorata kaiken mitä sanot. Kuten aiemmin sanoin, minä yritin kaikilla rp-keinoilla saada ajoneuvoa sieltä vedestä, enkä ollut laatikkocasessa mukana millään tavalla.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Kyllä, minä halusin tästä tilanteesta voiton, johtuen juuri tuosta yliajosta. Se ei ollut sääntörike, se oli vaan tilanne, jolle halusin seuraukset. Sekö on väärin, että minä haluan yhden voiton silloin tällöin? Miksi minun pitäisi aina antaa se voitto rikollisille? Varsinkin kun olen poliisi, joka on tilanteessa mukana ja jonka yliajoon on käytetty kyseistä ajoneuvoa? :D Järki käteen nyt armon söör, ei teidän tule voittaa kaikkia tilanteita ja heti itkeä kun yksi ei menekään niinkuin te sen päässänne ajattelitte.
Oli miten oli, väärä tilanne hoitaa kyseistä tapahtumaa. Abusata nyt sitten ihan huolella ja laitella bugi reporttia (et sinä ike), kun miettii miksi rynnäkkökilven kanssa kuoli järven pohjalle.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,441
113
Ongelmana tässä on nyt se, että jos tämä ko toiminta ei ole sallittua niin paossa auton voi ajaa tonne jorpakkoon, josta poliisi ei sitä voi paalittaa. Oletan tässäkin näin käyneen. No heittäkääpäs yksi rivi lottoa että miten alkaa sukellusveneitä syntymään, jos tälläisessä tilanteessa linjataan, että poliisi ei tuota voi tuolta vedestä paalittaa. Ymmärrän, että OP:n mielestä on "huonoa RP:tä" jos poliisi sen auton sieltä järvestä nostaa, mutta kolikolla on myös kääntöpuoli.


Samasta syystä kun auton voi järveen ajaa ja sitä ei luokitella sääntörikkeeksi niin auton voi myös pelimekaniikkojen puitteissa järvestä nostaa. Ko. tapauksessa tässä ilmeisesti kesti toista tuntia. Pelaajilla oli sukellusvarusteet päällä ja operaatioon oli kiinnitetty useampi poliisiyksikkö. En näe pelillisesti tässä mitään ongelmaa. Koska poliisit tahtovat paalata tämän auton, he sitovat siihen resursseja. Samaan aikaan rikollisille jää enemmän tilaa hengittää ja toimia muualla.

Päivän sana näyttää olevan "VoittoRP". Tahtoisin muistuttaa, että poliisiin koko konsepti voittoRP stä ei oikein päde. Jos olet tehnyt jotain rikollista ja poliisi sinut siitä saa suoraan tai välillisesti kiinni, se tarkoittaa, että poliisi on hoitanut TYÖNSÄ. Tahtoisin painottaa, että vaikka kuinka rikolliset tykkäävät mustamaalata tällä "voittoRP" termillä poliisin toimintaa: Poliisi ei pelaa voitosta vaan tehdäkseen työnsä. Jos poliisi pelaa VoittoRP llä niin poliisi ei voi voittaa, jos sinä et tee rikollista toimintaa, tehden koko VoittoRP konseptista paradoksin.

Ps. Powergaming tarkoittaa pelistälöytymättömien asioiden käyttämistä RP ssä.


Ylläolevin syin: Hylätty.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.