Vils / Topias Auervaraa

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Vils / Topias Auervaraa


Aika ja päivä:

14.08 klo 04:24


Rikottu sääntö:

3.3 Metagaming: Pelin ulkopuolisen tiedon kerääminen ja sen käyttäminen itse pelissä.

1.10 Turha draaman aiheuttaminen/viljely/jatkaminen voi johtaa porttikieltoon palvelimen discordiin. Tämä ei ole Salatut elämät, tämä on videopeliyhteisö.


Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:

Vils postasi Twitteriin viestin joka oli suoraan M1kun pelaajailmoituksesta kopioitu vastaukseni. Mielestäni ei ole millään tavalla hyväksyttävää, että minun kommentteihini pelin ulkopuolella naureskellaan pelissä sillä se vaikuttaa roolipeliinikin negatiivisesti, eikä pelaaminen tunnu kivalta, kun koet olevasi naurunalainen.



Ottaen huomioon, että kyseessä on vielä admin, oloni on voimaton kun ne, kenelle asiasta voisin avautua aiheuttavat sitä pahaa oloa itse.


Todisteet:
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Hei Specceli!

Kyllä, teksti on prikulleen sama, kuin sinuun liittyvässä pelaaja valituksessa, enkä koe että se on hyvänmaun mukaista toimintaa.
Kuitenkin, noin tuntia aiemmin olet myös itse twiitannut samankaltaisen tekstin Twitteriin. (*kts kuva alta).

Haluan kuitenkin kuulla @Vils selityksen asialle, ja minkä takia päädyit tähän tekoon, ja mikä oli agendasi kun toit asian esille twitterissä?


perapaananen.png
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
No hei taas Specceli!

Tässä tilanteessa nään asian kuitenkin niin, että olet itse tuonut asian servulle, ja mitä aikajanallisesti katsoo, olet sen ensin sanonut twitterissä (klo 03.04), ja sen jälkeen vasta tuossa pelaajavalituksessa (klo 04.17).
Mutta en missään nimessä koe, että se oli Vilssiltä fiksu teko sitä suoraan kopioida. Odotellaan nyt Vilssin vastausta asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Fiksu veto tämä ei ollut minulta, sen myönnän. Huomioidaan kummikin tapahtumien kellonaikaa (03.04-04.17).
Ne henkilöt jotka minut tuntevat tietävät että ajatusmaailmani on vilkas aamuöisin joten voisi sanoa että pärisin ja koska minulla alkoi viikonloppu torstaina jo niin olin nautiskellut alkoholia en lähde tästä sen enempää puolustelemaan. Jos epäilet että minä teen tuolla viestilläni hahmostasi naurunalaisen siinä kohtaa voit katsoa itse peiliin.
 
  • Haha
Reaktiot: Anaaa ja Pyyseta

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Nokittelu loppuu sitten ennenku se edes alkaa. Täällä puhutaan vaan järkevästi ja asiallisesti toisillemme kun mä olen paikalla.


Mä haluan nyt varmistaa molemmilta osapuolilta, että oon ymmärtänyt tän keissin oikein.
Eli kello 03.04 Pera twiittaa ton raskausjutun hieman eri muodossa.
Jostain syystä tämä ooksä raskaana kommentti päätyy pelaaja valitus osioon klo 04.17 hieman erilailla muotoiltuna.
Vils päättää kopioida ton pelaajavalitus osiossa olevan kommentin ja postata sen Twitteriin klo 04.24, mutta kuitenkin teksti on sisällöltään sama, kuin Peran aiempi twiitti.

Eli vielä yks yhteenveto = kommentti rp:stä päätyi jotenkin pelaajavalitus osioon, ja tämä pelaajavalitus osiossa ollut kommentti tuli suoraan kopioitua Twitteriin, mutta kuitenkin asia on alkujaankin ollut siellä rp:ssä. 🤔

Jätän valituksen käsittelyn tässä kohtaa sellaiselle henkilölle, joka pystyy kysymään muut tarpeelliseksi koetut kysymykset, ja tämän jälkeen tekevän päätöksen mahdollisista seurauksista.