VRWOW / Pentti Karvanen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Vrwow / Pentti Karvanen
Aika ja päivä: KLO. 23.15-> Eteenpäin. 09.12.2019-10-12-2019
Rikottu sääntö: Clog & Metagaming
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin tosiaan @M1ku n & @ZeretZu n kanssa ottamassa VRwowia kiinni koska hänen päästään oli luvattu palkkio. Juonessamme oli @Stan AKA Pena Kuusi mukana joka olisi järjestänyt tapaamisen vrwowin kanssa. Odottelimme kyseisellä huoltoasemalla VRwowia yli puoli tuntia. huomasimme että paikalle tuli auto joka kierteli aluetta useampaan otteeseen ja olimme sitä mieltä että lopetetaan tältä erään ja haetaan kaikille pistoolit. Lähtöä tehdessämme huomasimme että auto ajoi puskaan ja menimme katsomaan ja herraa ei näkynyt. odottelimme 45 minuuttia tässä paikassa. Odottelumme aikana VRWOW tuli @M1ku n streamiin keskustelemaan jolloin hän otti tietoonsa metalla että olemme odottelemassa häntä. VRWOW väitti että hänellä kaatui peli ja hän ei tullut servulle takaisin ainakaan 45 minuuttiin mitä odottelimme häntä.

VRWOWin viestit eivät kyseisessä chätissä näy koska hänet bännättiin @M1ku n chätistä. VRWOW väitti että hänellä on 1mb latausnopeus, jonka takia hän ei muka päässyt servulle takaisin ainakaan 45 minuutin aikana.


Pyysimme ylläpidolta logeista tietoa. vrwow väitti että hänellä kaatui 23.12 mutta logeissa lukee exiting.

VRWowi väitti että hänellä kaatui peli, jonka jälkeen hän tuli @M1ku n streamiin juttelemaan josta huomasi että odottelemme häntä. Odottelimme herraa ainakin 45minuuttia että tulisi takaisin serverille.
Todisteet:
1575995140994.png1575995996847.png1575995946492.png
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Moro!
Minulla oli ongelmia eilen FiveM:n kanssa, peli kaatui 2 kertaa puolentunnin sisään, joten päätin päivittää cache tiedoston. Cache- tiedostoa päivittäessäni avasin twitchin samalla, kun cache latautuu, tästä syystä olin mikun chatissa. Syystä tai toisesta FiveM clientin latausnopeus oli vain yksinkertaisesti niin alhainen, etten pystynyt tulemaan aikaisemmin palvelimelle. 2 Crashin jälkeen poistin cachen ja latasin sen "vanhaan tyyliin" uudestaan. Tästä huolimatta pelini crashasi jo launcherissa antaen Error- koodiksi cat-alabama-romeo. Tästä tuohtuneena aloin lataamaan @angellfall suosittelemaa cache.rar tiedostoa, joka löytyy tiedotukset kanavalta. Tässä latauksessa meni myös oma aikansa, koska nettiyhteyteni on hidas. Tästä launcherin kaatumisesta ja cachen lataamisesta on minulla gyazot, jotka olen myös @Vils lähettänyt discord privassa.

Gyazot minun latauksista ja Discord- viesteistä @Vils kanssa:


Tässä vielä vodista pätkä, jossa näkyy, että olisin voinut paeta tilannetta autolla. Tässä siis herää kysymys, että minkä takia olisin halunnut tehdä vaikeamman kautta, kun olisin päässyt helpommalla ajaa vain pois.

Kyseinen tilanne siis alkaa tästä:
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa keskiviikko aamupäivää.

Olen tässä tämän aamun ihmetellyt ja tarkastellut tätä asiaa. Tilanne on hyvin epäselvä, logeista näkee että VRWOW:illa on peli kaatunut 23:07 jonka jälkeen hän on heti tullut takaisin ja lähtenyt 23:13 palaten seuraavan kerran 00:25, missä ajassa hän olisi ehtinyt lataamaan kaikki hilavitkuttimet mitä sanoi tehneensä. En lähtisi itse c-loggaamisesta häntä enempää rankaisemaan, sillä emme kuitenkaan näe mistään kuinka usein ja mistä syystä launcher vaiheessa peli on kaatunut, meillä on vain hänen sanansa asiasta.

Metagame mahdollisuus tässä tilanteessa on kuitenkin hyvinkin suuri streamissa vietetyn ajan puitteissa, josta kirjoitan VRWOW:ille varoituksen. Tämäkin on vähän siinä ja siinä, sillä VRWOW:in kommentit eivät näy, joten mistäs minä tiedän että onko hän siellä ollut vai ei, vai oletteko vaan tägäilleet häntä sinne huvikseen. Mikäli hän ei olisi itse myöntänyt siellä olleensa, en olisi lähtenyt edes tästä syyttämään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.