Wipe

Jokke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
11
14
3
Pitäskö tulla full wipe kaikilta työt ja rahat ja autot ja firmoille uudet johtajat yms. Kaikki uudestaan. Syy tähän: kaikilla on kalleimmat autot täys vireillä ja rahaa ku roskaa. Aseitakin kaupungissa löytyy joka toiselta.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Pitäskö tulla full wipe kaikilta työt ja rahat ja autot ja firmoille uudet johtajat yms. Kaikki uudestaan. Syy tähän: kaikilla on kalleimmat autot täys vireillä ja rahaa ku roskaa. Aseitakin kaupungissa löytyy joka toiselta.
Olisiko parempi miettiä, että miten pysäyttää tämä inflaatio? Wipe ei ratkaise yhtään mitään, ainakaan omasta mielestä. Ongelmat piiloutuvat hetkeksi, mutteivät korjaannu. Luonnollisesti kun ongelmat ovat piilossa niin niitä on aika vaikea korjailla.
 
Viimeksi muokattu:

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Olen samalla kannalla kyllä Angelin kans, wipe ei poista mitään ongelmaa vaan economy pitäisi saada tasapainoon jotenkin vähän järkevämmin. Miten tuo firmojen uudelleen organisointi vaikuttaisi asiaan ? Eikä niitä kalleimpia autoja kyllä kovin monella ole tappivireillä. Omalta kohdalta voin sanoa (Mekanikkopajan omistaja) että minulla on 1 auto minkä olen ostanut kaupasta 350k + tappivirit ja aseita ei ole kuin muutama pistooli. Rahaa taitaa olla noin 500k pankissa.