Kamat kantoon veks + huono rp taso + FailRp + clog

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ei ole tiedossa 2hlö
Aika ja päivä: 0.15-0.27 aikavälillä, 30.11.2020 sunnuntai
Rikottu sääntö: FailRP + kamat kantoon veks tyylinen ryöstö + clog
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin ostamassa sorkkarautaa ja tämä henkilö mutkitteli paljon ja yritti kusettaa rahojani, Tämän jälkeen kun annoin rahat hän yritti paeta mutta aloin uhkailemaan viidakko veitsellä hänen kaveri takaata tulee aseen kanssa uhaten ja alkaa tutkimaan taskuja sitten kaverini puukotti molempia 2-4 kertaa ja he nousivat ylös ja alkoivat ampumaan. 5min jälkeenpäin ovat elossa keskimaalla vaikka toinen ilmiselvästi kuoli.
Todisteet:
https://medal.tv/clips/37692386/d1337BnJbg8b

Tulisko meitä puolustamaan : @Doreahia
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Ihan näin aluksi laitahan clippi siitä asti kun oltiin siinä automaatilla, niin nähdään miten paljon puhut taas paskaa tässäkin tilanteessa. Ja laita clippi siitä, kun se sinun kaverisi tuli rdeeämmäämään minut ja cloggasi sen jälkeen, kun jorgos anto sille ygyä. Melko hyvä metaradio oli teillä, kun se ulkopuolinen kaveris tuli 5min myöhäs ampumaan mua, kun olin luuttaamas sua. Tiedätkö mitä edes meinaa clog failrp, koska te teitte noita? Jos jompi kumpi meistä olisi clogannut, niin me oltaisiin silloin sairaalalla. Jorgos elvytti minut kaksi kertaa, kun ensin kuolin siinä kun löit minua mazetella ja toinen kerta, kun se elvytti minut oli kun se sinun hökäle kaveri tuli rdeeämmäämään minut. Sen steamin adminit voi kattoa logeista. Se ampui minut tecillä. Minun steami on jari. Äijä alko puhumaan ihan vitusti ooc:tä, kun meinattiin elvyttää sut ja lähteä viemään sua johonki ja pietty hauskaa yms

//Edit: Viestiin on lisätty isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut adminin toimesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Jees ottaisko vaikka @angellfall tästä koppia?

Mutta voin selittää mitä tässä tapahtui kokonaisuudessaan: Eli minulla ja jorgoksella oli tarkotus huijjata noilta rahat ja sen jälkeen ottaa ne haltuun ja lähteä pitämään vähän hauskaa. Tarkoitus ei ollut edes tappaa niitä, mutta siihen se tilanne meni, kun ei näyttänyt vintage ja tecci pelottavan. Mentiin siihen automaatille keskimaan kaupalla ja sanoin hänelle, että anna rahat, niin saat raudan. Sitten hän halusi nähdä sen, joten hain sen raudan kämpiltä, kun aluksi en ottanut sitä edes mukaan, kun aattelin ettei hän halua sitä nähdä, mutta toisin oli. Palattiin siihen kaupalle ja sotten hän antoi rahat. Sitten sanoin, että mennään tohon ulos kaupasta, niin saat raudan. Siinä vaiheessa oli tarkoitus ottaa ne haltuun, mutta kun oltiin menossa ulos, niin hän otti puukon esiin ja alkoi uhkailemaan sillä minua. Silloin ulkona oleva jorgos tuli KÄSIASEELLA uhkailemaan näitä kavereita ja sitten kun he nostivat kädet ylös, niin otin itssekkin aseen ja aloin laittamaan heille rautoja. Sain yhdelle raudat ja tämä toinen kaveri lähti kädet ylhäällä kävelemään pois päin, jolloin osotin sitä aseella ja käskin pysähtymään tuloksetta. Sitten menin hänen lähelle koko ajan aseella uhaten laittamaan sille raudat, mutta se bugasi jotenkin, ettei sille memnyt raudat, jolloin tämä meidän ystävämme päätti olla pelkäämättä asetta ja antaa mulle mazetesta. No, sitten hetken päästä nousin siitä, kun ei tullut kuin veren vuotoa. Osotin saman tien häntä uudestaa aseella ja käskin nostamaan käsiä ylös ja pysähtymään, mutta ei näyttäny kuuntelevan, jolloin kerkesin ampua häntä kerran tecillä päähän ja rintaan ennen kuin hän löi minua puukolla ja menin teholle. Sitten jorgoskin nousi maasta, ampui molemmat heistä ja otti minut kantoon ja lähti elvyttämään minua.

Noh, sitten 5min myöhemmin päätettiin mennä takaisin itse paikalle ja ottaa molemmat matkaan ja elvyttää, mutta kaupassa olija oli clogannut. Kun aloin luuttaamaan tätä yhtä mustahuppari äijjää, niin kas kummaa, joku hänen aivan joku ulkopuolinen ystävä osui juuri jännästi paikalle ja ampui minua päähän ilman minkään näköistä varotusta tai syytä. No, sitten jorgos ampui sitä päähän ja se kuka ampui minua niin cloggasi heti. No, taas jälleen jorgos lähti elvyttämään minua ja sitten kun olin taas pystyssä niin me menimme kolmannen kerran vielä takaisin sihen. Otettiin tämä mustahupparinen kaveri matkaan ja hän aloi siinä vaiheessa kaikista supporteista bänneistä yms muista asioista ingamessa ja ei näyttäny vissiin 5 vintagen kutia päässä sattuvan, kun kuusi kuin hyeena ja kertoi tyyliin jotain maanantai kuulumisia meille... Huhhuh kiitos olen puhunut...

//Edit: Viestiin on lisätty isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut adminin toimesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Heippa!

Valikoisiko @rytkön ville adminin käsittelemään asiaa mun kanssa?

Ja löytyykö tilanteesta pidempää klippiä, tästä on vaikea saada kokonaiskuvaa tilanteesta.
Meillä ei löydy koko klippiä tilanteesta koska kaverillani on käytössä vain 30sekunnin klipit ettei se kuormittaisi konetta liikaa!
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
ihan näin aluksi laitahan clippi siitä asti kun oltiin siinä automaatilla niin nähdään miten paljon puhut taas paskaa tässäkin tilanteessa ja laita clippi siitä kun se sinun kaverisi tuli rdeeämmäämään minut ja cloggasi sen jälkeen kun jorgos anto sille ygyä ja melko hyvä metaradio oli teillä kun se ulkopuolinen kaveris tuli 5min myöhäs ampumaan mua kun olin luuttaamas sua ja tiedätkö mitä edes meinaa clog failrp? koska te teitte noita mutta jos jompi kumpi meistä olisi clogannut niin me oltaisiin silloin sairaalalla ja jorgos elvytti minut kaksi kertaa kun ensin kuolin siinä kun löit minua mazetella ja toinen kerta kun se elvytti minut oli kun se sinun hökäle kaveri tuli rdeeämmäämään minut ja sen steamin adminit voi kattoa logeista se ampui minut tecillä ja minun steami on jari ja äijjä alko puhumaan ihan vitusti ooc:tä kun meinattiin elvyttää sut ja lähteä viemään sua johonki ja pietty hauskaa yms
Vaikka ei olekaan koko klippiä tilanteesta tuossa huomaa kyllä että te ette kipu rptä kun teitä molempia lyödään monta kertaa viidakko veitsellä!
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
ihan näin aluksi laitahan clippi siitä asti kun oltiin siinä automaatilla niin nähdään miten paljon puhut taas paskaa tässäkin tilanteessa ja laita clippi siitä kun se sinun kaverisi tuli rdeeämmäämään minut ja cloggasi sen jälkeen kun jorgos anto sille ygyä ja melko hyvä metaradio oli teillä kun se ulkopuolinen kaveris tuli 5min myöhäs ampumaan mua kun olin luuttaamas sua ja tiedätkö mitä edes meinaa clog failrp? koska te teitte noita mutta jos jompi kumpi meistä olisi clogannut niin me oltaisiin silloin sairaalalla ja jorgos elvytti minut kaksi kertaa kun ensin kuolin siinä kun löit minua mazetella ja toinen kerta kun se elvytti minut oli kun se sinun hökäle kaveri tuli rdeeämmäämään minut ja sen steamin adminit voi kattoa logeista se ampui minut tecillä ja minun steami on jari ja äijjä alko puhumaan ihan vitusti ooc:tä kun meinattiin elvyttää sut ja lähteä viemään sua johonki ja pietty hauskaa yms
En ole itse tämän klipin kuvaaja vaan henkilö on Jupe, Kaiken lisäksi en clogannut vaan kuolemani jälkeen lensin 300m ilmaan ja tipuin siihen katolle. Kolmas henkilö joka teidät tappaa myöhemmin ei ole meille entuudesta tuttu. Olimme vilsin ja kumppanien kanssa discordissa puhe 1 kanavalla kysymässä neuvoa mitä tehdä joten emme voineet kysyä keltään metaradiona apua. https://medal.tv/clips/37728256/d1337YO9eG5B
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Minulla on vielä lisättävää asiaan siltä kannalta, että kun tämä mustahupparinen ollaan laittamassa "rautoihin", niin häntä ei ososteta aseella, kun tämä takana oleva jorgos 3 loottaa minun taskuja. Lisäksi kaverini toiminta ei oikeuta tappamaan raudoissa olevaa eli minua.

Ensinnäkin mitä sinä "rytkön ville" kerroit, että olet käskenyt pysähtymään jne ylipäätänsä? Et ketään käskyttänyt missään vaiheessa. Rpssä mielestäni pitäisi kunnioittaa oman hahmonsa ja toisen esim kaverin hahmon henkeä. Joten kun uhkailemme sinua mazetella, ei kaverisi kuuluisi alkaa uhkailemaan aseella, koska tilanne voisi eskaloitua niin, että kaveri pääsee hengestään. Tuntuu kuin porukka nykyään unohtaisi sen että hahmosi kuolee, eikä ajattele vain "onko väliä herään/heräät 15min päästä teholta".

Toisekseen unohditte kokonaan tilanteessa sen, että sinun tulee rpttää kipua, jos sinua lyödään monta kertaa teräaseella. Myönnän, että en itsekään rpttänyt kipua tilanteessa, jossa kaverini puukottaa minua, mutta en alkanut vuotaa verta tai mitään muutakaan tapahtunut ja tiesin, että aion tehdä asiasta pelaaja reportin, koska tilanne ei mielestäni mennyt sääntöjen mukaisesti. Jorgos ihan selkeästi oli jo lähdössä kamojeni kanssa veke ilman minua "mukanaan", mutta kaverini päätti pistää sinua vähän mazetella, niin hän palaa takaisin "tilanteeseen".

Syytös metaradiosta ja clogaamisesta ilman minkään näköistä todistetta kukaan meistä ei ole sitä tehnyt. Adminit voivat logeista kattoa olenko poistunut serveriltä kun olen kuollut. Lisäksi kun väitätte että olisitte elvyttänyt kaverini, olitte hänen sanojen mukaan alkaneet alistamaan ja haukkumaan häntä.

//Edit: Viestiin on lisätty isot kirjaimet, pilkut ja pisteet adminin toimesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Jorgos 3

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Toukokuu 2020
13
3
3
minulla on vielä lisättävää asiaan siltä kannalta että kun tämä mustahupparinen ollaan laittamassa "rautoihin"niin häntä ei ososteta aseella kun tämä takana oleva jorgos 3 loottaa minun taskuja, lisäksi kaverini toiminta ei oikeuta tappamaan raudoissa olevaa eli minua. Ensinnäkin mitä sinä "rytkön ville" kerroit että olet käskenyt pysähtymään jne ylipäätänsä et ketään käskyttänyt missään vaiheessa. Rpssä mielestäni pitäisi kunnioittaa oman hahmonsa ja toisen esim kaverin hahmon henkeä. Joten kun uhkailemme sinua mazetella ei kaverisi kuuluisi alkaa uhkailemaan aseella koska tilanne voisi eskaloitua niin että kaveri pääsee hengestään. Tuntuu kuin porukka nykyään unohtaisi sen että hahmosi kuolee eikä ajattele vain "onko väliä herään/heräät 15min päästä teholta". Toisekseen unohditte kokonaan tilanteessa sen että sinun tulee rpttää kipua jos sinua lyödään monta kertaa teräaseella. Myönnän että en itsekään rpttänyt kipua tilanteessa jossa kaverini puukottaa minua mutta en alkanut vuotaa verta tai mitään muutakaan tapahtunut, ja tiesin että aion tehdä asiasta pelaaja reportin koska tilanne ei mielestäni mennyt sääntöjen mukaisesti. Jorgos ihan selkeästi oli jo lähdössä kamojeni kanssa veke ilman minua "mukanaan" mutta kaverini päätti pistää sinua vähän mazetella niin hän palaa takaisin "tilanteeseen". Syytös metaradiosta ja clogaamisesta ilman minkään näköistä todistetta kukaan meistä ei ole sitä tehnyt. Adminit voivat logeista kattoa olenko poistunut serveriltä kun olen kuollut. Lisäksi kun väitätte että olisitte elvyttänyt kaverini olitte hänen sanojen mukaan alkaneet alistamaan ja haukkumaan häntä.
Käsiaseita ei tarvitse pelätä
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
minulla on vielä lisättävää asiaan siltä kannalta että kun tämä mustahupparinen ollaan laittamassa "rautoihin"niin häntä ei ososteta aseella kun tämä takana oleva jorgos 3 loottaa minun taskuja, lisäksi kaverini toiminta ei oikeuta tappamaan raudoissa olevaa eli minua. Ensinnäkin mitä sinä "rytkön ville" kerroit että olet käskenyt pysähtymään jne ylipäätänsä et ketään käskyttänyt missään vaiheessa. Rpssä mielestäni pitäisi kunnioittaa oman hahmonsa ja toisen esim kaverin hahmon henkeä. Joten kun uhkailemme sinua mazetella ei kaverisi kuuluisi alkaa uhkailemaan aseella koska tilanne voisi eskaloitua niin että kaveri pääsee hengestään. Tuntuu kuin porukka nykyään unohtaisi sen että hahmosi kuolee eikä ajattele vain "onko väliä herään/heräät 15min päästä teholta". Toisekseen unohditte kokonaan tilanteessa sen että sinun tulee rpttää kipua jos sinua lyödään monta kertaa teräaseella. Myönnän että en itsekään rpttänyt kipua tilanteessa jossa kaverini puukottaa minua mutta en alkanut vuotaa verta tai mitään muutakaan tapahtunut, ja tiesin että aion tehdä asiasta pelaaja reportin koska tilanne ei mielestäni mennyt sääntöjen mukaisesti. Jorgos ihan selkeästi oli jo lähdössä kamojeni kanssa veke ilman minua "mukanaan" mutta kaverini päätti pistää sinua vähän mazetella niin hän palaa takaisin "tilanteeseen". Syytös metaradiosta ja clogaamisesta ilman minkään näköistä todistetta kukaan meistä ei ole sitä tehnyt. Adminit voivat logeista kattoa olenko poistunut serveriltä kun olen kuollut. Lisäksi kun väitätte että olisitte elvyttänyt kaverini olitte hänen sanojen mukaan alkaneet alistamaan ja haukkumaan häntä.

Kuulehan nyt: olisiko mitään, jos lopetat sen paskan jauhannan ja koittaisit välillä puhua totta? Ensinnäkin sinä et missään vaiheessa uhannut minua mazetella, vaan pidit sitä siinä kaupassa ollessa vaan kädessä. Ja ihan näin sinullekkin tiedoksi, kuules, kun sinun ei tarvitse pelätä mitään muuta kun tazerista isompia aseita ELI PELKÄÄT ASETTA MUTTA ET PUUKKOA.

Kun oltiin siinä kaupan ovella, niin jorgos osorti teitä vintagella ja siinä kohtaa se laskette ne vitun mazetet ja pelkäätte sitä asetta, koska se lukee ihan servun säännöissä. Jos mennään siihen, että me ei rpeetetty kipua, niin eipä teitäkään näyttäny paljoa ASEEN LUODIT KEHOSSANNE SATTUVAN ja ASE pelottavan. Esim. siinä kaupan ovilla, kun jorgos alkoi uhkailemaan teitä, niin toinen kyllä nosti kädet ylös, mutta tämä musta huppari äijjä lähti juoksemaan karkuun. Otin taskustani tecin ja osotin sitä kaverias ja huusin, että "pysähdy tai ammun". Se vaan jatko sitä sen maratoonia, joten päätin laittaa sille raudat. Kun juoksin ja siihen tuli se animaatio kun laittaa rautoja, niin mulla näky, että se kaveri hakkasi minua raudat kädessä. Sitten, kun tilanne oli rauhoittunut vähäsen, niin aattelin elvyttää sen musta hupparin, niin hän alkoi puhu ingamessa kaikista bänneistä ja reporteista yms muista ooc asioista ja edelleenkään ei näköjään vintagen lippaallinen päässä näyttänyt vaikuttavan, ku huuteli vaikka mitä siinä maassa. Siinä vaiheessa sanoin hänelle ensin, että mitä huumekieltä se puhuu ja "ootko nä joku huumehörhö, kun tommosia puhut" ja hän vain jatko niin sitten sanoin, että "pidä nyt vittu se turpas kiinni". Sen jälkeen lopetin elvytyksen ja sanoin jorgokselle, että nakkaa tuo järveen ystäviensä kanssa.

Ja selittäkäähän, että miten vitussa tiedät aina millillen mitä me meinataan tehdä sun kaverille ja sen omaisuudelle, kun te ette ole voinut mitenkään kommunikoinna ainakaan INGAMESSA, koska hänelle on aina laitrttu raudat?

//Edit: Viestiin on lisätty isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut adminin toimesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
#16
Ja edelleenkin: meidän alkupeinen tarkoitus oli ryöstää teidät ja OTTAA SEN JÄLKEEN MATKAAN eli se ei ollut mikään kamat kantoon ja menoksi ryöstö, vaan te itse ajoitte sen siihen pisteeseen. Kaikki olisi mennyt hyvin, ku ette olisi alkanut perseilemään ja olla pelkäämättä sitä vitun asetta. Kerro missä vaiheeassa me fail rpeetettiin ja clogattiin, koska alan epäillä, että sinulle ei taida rpeen säännöt olla kovin hallussa. En nyt tarkoita tätä mitenkään loukkaavana, vaan kunhan sanoin mielipiteeni.

//Edit: Viestiin on lisätty isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut adminin toimesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
#16
Ja edelleenkin meidän alkupeinen tarkoitus oli ryöstää teidät ja OTTAA SEN JÄLKEEN MATKAAN eli se ei ollut mikään kamat kantoon ja menoksi ryöstö vaan te itse ajoitte sen siihen pisteeseen kaikki olisi mennyt hyvin ku ette olisi alkanut perseilemään ja olla pelkäämättä sitä vitun asetta ja kerro missä vaiheeassa me fail rpeetettiin ja clogattiin koska alan epäillä että sinulle ei taida rpeen säännöt olla kovin hallussa ja en nyt tarkoita tätä mitenkään loukkaavana vaan kunhan sanoin mielipiteeni.
Ei sinun tarvitse suuttua kun kerron vain totuuden tilanteen kulusta, voisit käyttäytyä asiallisesti ja kertoa asiat todenmukaisesti. Sinua todellakin uhkailtiin 2 mazetella ja silti alat kaivamaan asetta taskusta, jätän nyt vastaatta enään ja odotan admineiden mielipidettä ja kerrottavaa tilannetta kohtaan. On todella töykeää pilata toisten rp sillä että ryöstellään ja jälkeenpäin puhutaan sitä mitä suusta sattuu.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Ei sinun tarvitse suuttua kun kerron vain totuuden tilanteen kulusta, voisit käyttäytyä asiallisesti ja kertoa asiat todenmukaisesti. Sinua todellakin uhkailtiin 2 mazetella ja silti alat kaivamaan asetta taskusta, jätän nyt vastaatta enään ja odotan admineiden mielipidettä ja kerrottavaa tilannetta kohtaan. On todella töykeää pilata toisten rp sillä että ryöstellään ja jälkeenpäin puhutaan sitä mitä suusta sattuu.

Hauskintahan tässä on se, että puhun totta. Otin aseen käteen vasta siinä kohtaa, kun jorgos osoitti teitä aseella ja olitte nostaneet kätenne ilmaan. Edelleenkin: minun ei tavitse pelätä puukkoa, mutta sinun pitää pelätä asetta, mitä te et tehneet. Et voi väittää, että pilataan toisen rpe sillä että ryöstetään, sillä se on osa roolipeliä. Vaikka se onkin perseestä, että tulee ryöstetyksi, se on silti roolipeliä.

En ole suuttunut missään vaiheessa, vaan koitin kertoa asian niin, että se menisi sinullekkin ymmärrykseen. Sanon siksi asian noin suoraan, ettei se jää kenellekkään arvailun varaan mitä sanon. Me kaikki päästäisiin tässä helpommalla, kun sinäkin puhuisit välillä totta, etkä muutelisi totuutta.

Jos katsotaan viedeosta kohta 00;13 siinä klipissä missä näkyy, kun nousen maasta ja alan osoittamaan aseella tuota kaveria jo toisen kerran koko tilanteessa, clipistä näet, että odotin muutaman sekunnin ennenkuin ammuin, koska yleensä kun olen osoittanut jotain henkilöä aseella, niin hän on siinä vaiheessa pelännyt sitä asetta ja nostanut kädet ilman mitään vastarintaa. Edenleenkin haluan kuulla, että missä kohdassa me toteutettiin seuraavat sääntörikkeet: failrp ja clog.

Jos kerran täytyy olla todisteita, että voidaan uskoa, niin clipissähän nimen omaan näkyy, kun kaverisi suorastaan rdeeämmää meidät ja melkein sinutkin. Minä ehdottaisin nyt, että lukekaa ne säännöt ja menkää sen jälkeen roolipelaamaan, koska jos et osaa roolipelata, niin sitä varten on esim gta v online, missä saa tappaa kaikki eikä tarvitse pelätä aseita yms yms.

Jos nyt et vieläkään ymmärtänyt mitä sinulle tässä viestissä sanoin, niin lue se uudestaan ja uudestaan niin monta kertaa, että ymmärrät: Kun sinua osoitetaan aseella sinun kuuluu pelätä sitä. Jos vieressäsi on kaksi henkilöä, millä yhdellä on puukko kädessä, joka ei edes uhkaile sinua //admin huom. tämä lause jää kesken.

Jos haluat uhkailla minua puukolla, on olemassa hiiren right click, jolla hahmosi lokkaa johonkin tiettyyn pelaajaan iskut. Silloin se on uhkailua puukolla, mutta sillonkin toisella pelaajalla on oikeus vaikka pistää sinua turpaan niin että tukka lähtee, jos hän niin haluaa, koska hänen ei tarvitse pelätä puukkoa, mutta hänen tarvitsee pelätä asetta. Ja aseella en tarkoita ny puukkoa, vaan tazerista ylös päin olevia tuli aseita eli esim käsiasetta.

//Edit: Viestiin on lisätty isot alkukirjaimet, pilkut ja pisteet adminin toimesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Ennenkun jatkan käsittelyä;

Ja pitäkää keskustelu ASIALLISENA. Ketään ei nimitellä, haukuta, pilkata, ja muistetaan ne käytöstavat. Jos tunteet meinaa puskea läpi niin pari hengitystä syvään ennenkuin kirjoittaa mitään.

Toivoisin myös että teksteihin lisätään pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet. Todella raskasta lukea ja ottaa selkoa tekstistä joka on kirjoitettu yhteen pötköön.
 
Viimeksi muokattu:

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
hauskintahan tässä on se että puhun totta otin aseen käteen vasta siinä kohtaa kun jorgos osoitti teitä aseella ja olitte nostaneet kätenne ilmaan ja edelleenkin minun ei tavitse pelätä puukkoa mutta sinun pitää pelätä asetta mitä te et tehneet ja et voi väittää että pilataan toisen rpe sillä että ryöstetään sillä se on osa roolipeliä vaikka se onkin perseestä että tulee ryöstetyksi se on silti roolipeliä ja en ole suuttunut missään vaiheessa vaan koitin kertoa asian niin että se menisi sinullekkin ymmärrykseen ja sanon siksi asian noin suoraan ettei se jää kenellekkään arvailun varaan mitä sanon me kaikki päästäisiin tässä helpommalla kun sinäkin puhuisit välillä totta etkä muutelisi totuutta ja jos katsotaan viedeosta kohta 00;13 siinä klipissä missä näkyy kun nousen maasta ja alan osoittamaan aseella tuota kaveria jo toisen kerran koko tilanteessa ja clipistä näet että odotin muutaman sekunnin ennenkuin ammuin koska yleensä kun olen osoittanut jotain henkilöä aseella niin hän on siinä vaiheessa pelännyt sitä asetta ja nostanut kädet ilman mitään vastarintaa ja edenleenkin haluan kuulla että missä kohdassa me toteutettiin seuraavat sääntörikkeet failrp ja clog ja jos kerran täytyy olla todisteita että voidaan uskoa niin clipissähän nimen omaan näkyy kun kaverisi suorastaan rdeeämmää meidät ja melkein sinutkin että minä ehdottaisin nyt että lukekaa ne säännöt ja menkää sen jälkeen roolipelaamaan koska jos et osaa roolipelata niin sitä varten on esim gta v online missä saa tappaa kaikki eikä tarvitse pelätä aseita yms yms ja jos nyt et vieläkään ymmärtänyt mitä sinulle tässä viestissä sanoin niin lue se uudestaan ja uudestaan niin monta kertaa että ymmärrät että kun sinua osoitetaan aseella sinun kuuluu pelätä sitä mutta jos vieressäsi on kaksi henkilöä millä yhdellä on puukko kädessä joka ei edes uhkaile sinua koska jos haluat uhkailla minua puukolla on olemassa hiiren right click jolla hahmosi lokkaa johonkin tiettyyn pelaajaan iskut silloin se on uhkailua puukolla mutta sillonkin toisella pelaajalla on oikeus vaikka pistää sinua turpaan niin että tukka lähtee jos hän niin haluaa koska hänen ei tarvitse pelätä puukkoa mutta hänen tarvitsee pelätä asetta ja aseella en tarkoita ny puukkoa vaan tazerista ylös päin olevia tuli aseita eli esim käsiasetta
Turha kehotella lukemaan sääntöjä jos et itsekään niitä noudata, Odotellaan nyt vain yp:n mielipidettä asiasta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.