Kamat kantoon veks + huono rp taso + FailRp + clog

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Ennenkun jatkan käsittelyä;

Ja pitäkää keskustelu ASIALLISENA. Ketään ei nimitellä, haukuta, pilkata, ja muistetaan ne käytöstavat. Jos tunteet meinaa puskea läpi niin pari hengitystä syvään ennenkuin kirjoittaa mitään.

Toivoisin myös että teksteihin lisätään pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet. Todella raskasta lukea ja ottaa selkoa tekstistä joka on kirjoitettu yhteen pötköön.
Tottakai, Minä suostun odottamaan eikä minulla ole mitään lisättävää.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen muokannut tässä ketjussa aiemmat viestit luettavaan muotoon, jotta käsittelyä voidaan jatkaa. Toivon, että kaikki kiinnittävät tulevaisuudessa enemmän huomiota viestiensä luettavuuteen.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Minulla on vähän lisättävää tähän myös. Eli failrp sääntö rike kävi pariin otteeseenkin esim Teitä molempia lyötiin viidakko veitsellä vähintään 3 kertaa kumpaakin ja ei mitään kivun huutoja kuulunut tai mitään kipua kertovaa roolipeliä. Toinen tilanne oli myös se kun kaverisi elvytti sinut elvytyspakkauksella sen jälkeen kun löin sinua 2 niskaan/takaraivoon ja kuoleman tuottava lyönti oli suoraan rintaan/kaulaan. Noin 3-10 min sisään tulet juoksentelemaan sinne missä minä olin kuolleena eikä näytä mitään huono vointisuutta/kipua olevan. Tämä sama tapahtui kun joku random henkilö tuli ampumaan sinua käsi aseella päähän. Mutta pahempana kantelitte minua ihan niin kuin olisi mitään tapahtunut kunnollesi. Tulitte haukkumaan minua siihen maahan todella törkeästi. Minulla on lähes kaikki clipillä.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Ennenkun jatkan käsittelyä;

Ja pitäkää keskustelu ASIALLISENA. Ketään ei nimitellä, haukuta, pilkata, ja muistetaan ne käytöstavat. Jos tunteet meinaa puskea läpi niin pari hengitystä syvään ennenkuin kirjoittaa mitään.

Toivoisin myös että teksteihin lisätään pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet. Todella raskasta lukea ja ottaa selkoa tekstistä joka on kirjoitettu yhteen pötköön.
Tottakai koitetaan olla kukaan hermostumatta.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Minulla on vähän lisättävää tähän myös. Eli failrp sääntö rike kävi pariin otteeseenkin esim Teitä molempia lyötiin viidakko veitsellä vähintään 3 kertaa kumpaakin ja ei mitään kivun huutoja kuulunut tai mitään kipua kertovaa roolipeliä. Toinen tilanne oli myös se kun kaverisi elvytti sinut elvytyspakkauksella sen jälkeen kun löin sinua 2 niskaan/takaraivoon ja kuoleman tuottava lyönti oli suoraan rintaan/kaulaan. Noin 3-10 min sisään tulet juoksentelemaan sinne missä minä olin kuolleena eikä näytä mitään huono vointisuutta/kipua olevan. Tämä sama tapahtui kun joku random henkilö tuli ampumaan sinua käsi aseella päähän. Mutta pahempana kantelitte minua ihan niin kuin olisi mitään tapahtunut kunnollesi. Tulitte haukkumaan minua siihen maahan todella törkeästi. Minulla on lähes kaikki clipillä.
no laitahan se koko klippi kun sulta nyt näyttää löytyvän vähän väliä lisää näitä niin olisitko ystävällinen ja laittaisit clipin ihan siitä asti kun tulimme siihen automaatille kiitos. ja klipissä kyllä kuuluu selkeästi kun me huusimme kipua ja sen jälkeen kun minut elvytettiin ensimmäisen kerran niin kyllä irl:kin laitetaan semmoset mömmöt ihmiseen että se menee kyllä niin sguigeliin että sitä ei satu vaikka jäisi rekan allle ja minua ei puukotettu sen jälkeen kun ekan kerran jore minut elvytti. ja se kuka tuli ihan puskista ja ampui minua päähän niin se oli taas aivan selvä rdm koska hän ei liittynyt tilanteeseen vaan noin 5min myöhässä. ja settä kumpi sinun mielestä sattuu enemmän se että minä tyhjennän kokonainen vintagen lippaan päähäsi vai se että sinä lyöt minua käteen puukolla....
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Jos kummaltakaan osapuolelta löytyy enempää clippejä tilanteesta, liittäkää ne tänne.
Väittely keskenään ei nyt ainakaan tilannetta ratkaise. :) Pysytään rauhallisina.

Tämä klippi mikä meillä on, on sinänsä puuttellinen, koska siinä ei näy, kuinka tilanne on kehittynyt tuohon hetkeen, tai kuinka tilanne on tuosta jatkunut.
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Jos kummaltakaan osapuolelta löytyy enempää clippejä tilanteesta, liittäkää ne tänne.
Väittely keskenään ei nyt ainakaan tilannetta ratkaise. :) Pysytään rauhallisina.

Tämä klippi mikä meillä on, on sinänsä puuttellinen, koska siinä ei näy, kuinka tilanne on kehittynyt tuohon hetkeen, tai kuinka tilanne on tuosta jatkunut.
Meillä on ainoastaan 2 klippiä joissa näkyy se kuinka heitä puukotetaan ja se, kun he nousevat ilman että rpttävät kipua ja tappavat meidät molemmat.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Tässä on clippi siitä kun väitettiin että me olimme metaradiossa. Olimme farrssin discord palvelimella, kanavalla puhe1
tämän tilanteen tapahtuessa joka näkyy clipillä ja olimme ollut enne clippiä sielä noin 5-10min
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Jos nyt saisi jotakin selkoa, @Doreahia @SeraluoT @rytkön ville @Jorgos 3

Jupe = Markus

Alku: Tilanne alkoi kun olin ostamassa sorkkarautaa koska hahmoni talon lattia täytyi uusia, Saavumme kaupalle Markuksen eli @Jupe03 kanssa. Nämä kaksi "pukkia" on kaupalla odottamassa ja on myymässä sorkkista, Heillä ei ollut sitä mukana joten käskin hänen hakea sen. He hakivat sen ja olimme kaupalla, edellä mainittu Markus oli "takahuoneessa piilossa" annan ilmeisesti "rytkön villelle" rahat ja hän alkaa käyttäytymään epäilyttävästi.

Kaupassa: Otan puukon käteen ja menen asentoon jossa targetetaan pelaajaa kohti semmoisessa asennossa. Markus tulee takahuoneesta osoittamaan häntä myös puukolla. Me olemme siis molemmat millä hetkellä hyvänsä valmiit tappamaan hänet. Ulkona autolla odottamassa oleva Jorgos ottaa aseen noin 5sekuntia myöhemmin ja alkaa osoittamaan kauppaan sillä. He laittavat minut rautoihin ja Markus juoksee vähän kauemmas Jorgoksesta ja "rytkön ville" juoksee perässä. Markus nostaa kädet ylös samalla kun hänellä on mazette kädessä.

Jorgoksen ja minun tilanne: Jorgos alkaa tonkimaan taskujani ja ottaa sieltä mazeten, hän juoksee autolle ja avaa oven, tästä sain käsityksen että hän on jo lähtemässä paikalta mutta samaan aikaan kun Markus eli jupe hakkaa "rytkön villeä" mazetella joku 2-4kertaa ja pukki tipahtaa maahan. Jorgos lagaa minun silmissä takaisin minun viereen eli hänen olisi täytynyt hypätä jotta näyttäisi normaalilta. Sitten Markus puukottaa minua ja tipahdan maahan. Hän lyö kolme kertaa Jorgosta ja sen seurauksena hän tipahtaa maahan.

Lyöntien jälkeen: Jupe menee tonkimaan "rytkön villen" taskuja ja jorgos nousee maasta kun minä epätoivoisesti seison ja juttelen raudoissa. Jorgos nousee ja ampuu jupe kohti kaksi laukausta. Rytkön ville nousee maasta ja ottaa aseen käteen ja alkaa hakkaamaan sillä Jupea, kävelee 2metriä taaksepäin ja tappaa hänet siihen (ilman että rptti aikaisempaa kipua). Samaan aikaan Jorgos ampuu minut kaupan ovelle ja lennän 300metriä ilmaan ja tipun johki siihen katolle. Sitten he tulevat hetken päästä loottimaan jupea ja joku randomi tulee ampumaan hänet eikä taaskaan rp:tetä kipua. Jorgos elvyttää rytkön villen ja he palaavat taas jupen ruumiille. Ottavat hänet kantoon ja alkavat molemmat alistamaan ja haukkumaan häntä. Sitten he laskevat Jupen alas jossain veden lähettyvillä ja lähtivät vetämään


Clipit : 1. https://medal.tv/clips/37692386/d1337BnJbg8b
2. https://medal.tv/clips/37728759/d13373VIWcKq
3. https://medal.tv/clips/37728256/d1337YO9eG5B
4. Olemme yv tekemässä reporttia: https://medal.tv/clips/37889881/d1337AbTh3Ad
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Sellaiset burgerijutut sieltä sitten mutta tässä olisi minun versioni lukekaa ja nauttikaa hakekaa vaikka popkornia evääksi....
Juh eliks nähtiin joren kanssa ilmoitus twitterissä että "ostetaan sorkkarauta" joten ajattelimme sitten kysyä että paljon hän maksaisi siitä ja hän oli maksamassa siitä hyvän hinna jolloin ajattelimme että tässähän olisi tilaisuus rikkauksiin ja hauskan pitoon ja mehän sanottiin että tulkaa keskimaan kaupalle tekemään kaupat noh meni minuutteja ja me menimme kaupalle ja hekin olivat siinä tässä vaiheessa tulee ensimmäinen tärkeä tieto KAUPPAAN MENI AINOASTAAN MINÄ "Ville Rytkö ja Felix`" kaikki muut henkilöt olivat ulkona jupe oli ladan toisella puolella ja jorgos autossa sitten felix antoi minulle rahat jotka talletin omalle tililleni ja sitten odotin tilaisuutta millon jorgos osottaisi toista ja minä toista ja felix otti mazeten KÄTEEN EIKÄ EDES LOKANNUT MINUUN ja silloin joskos osoitti felixiä aseella kun hän huomasi hänellä puukon kädessä ja jorgos osoitti ASEELLA UHATEN että jokaikinen nostaa ne kädet kattoon ja jos liikahtaa sentinkin niin kuolee jolloin aluksi kaikki nosti kädet ylös no sitten otin äkkiä muutaman usaibolt askeleen pois kaikista ja otin itsekkin asee esille ja osoitin näitä molempia ja jorgos osoitti kans ja silloin kun sanoin osoita jupea eli mustahuppari äijjää kun laitan toiselle raudat ja sain laitettua hänelle raudat jolloin huomasin että jupe käveli pois päin ja silloin osoitin häntä istana aseella ja hoin pysähdy ja laita kädet ilmaan tai kuolet ja sitten kun olis hänen selän takana sillä etäisyydellä että voin raudoittaa hänet niin yht äkkiä hän kääntyi ja otti puukon esille vaikka osoitin häntä koko ajan aseella ja eiköhän juuri sillä sekunnilla tullut se animaatio kun avaa raudat eli minulla tuli animaatio bugi jota jupe käytti hyväksi koska kuten klipistä näkyy en voinut liikkua tilanteessa eli jupe ei pelännyt asetta koska alkoi kaivamaan puukkoa vaikka minä osotin häntä aseella.


Ja kuten klipissä näkyy että jorgos ei ollut missään vaiheessa edes menossa autoon koska meidän oli tarkoitus ryöstön jälkeen ottaa teidät molemmat mukaan ja lähteä keksimään teille jotain hauskaa tekemistä eli se ei ollut mikään kamat kantoon ja veks ryöstö ja se ryöstö olisi ollut aivan täydellinen jos te ette olisi alkaneen olla pelkäämättä sitä asetta..

Ja kuten klipissä kuuluu se että alat puhua tästä asiasta tuossa kohtaa ingamessa on jupelta ooc:tä mikä ei ole sallittua ja se miksi jorgos sanoi "vitun tyhmä ja vitun vajakki" niin se ei ole tuossa kohtaa haukkumista ja alistamista vaan suorapuheisuutta totuudesta koska jos sinua ammutaan lippaallinen päähän niin alatko sinä siinä vaiheessa enään irl puhumaan jostain reporteista ja muista??? ja se että se ei ole meidän vika jos et saa tapettua meitä puukolla koska et lyö oikeisiin kohtiiin vaan löit käsille ja klipissi edenleenkin kuuluu meidän kivun huudot.......
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Sellaiset burgerijutut sieltä sitten mutta tässä olisi minun versioni lukekaa ja nauttikaa hakekaa vaikka popkornia evääksi....
Juh eliks nähtiin joren kanssa ilmoitus twitterissä että "ostetaan sorkkarauta" joten ajattelimme sitten kysyä että paljon hän maksaisi siitä ja hän oli maksamassa siitä hyvän hinna jolloin ajattelimme että tässähän olisi tilaisuus rikkauksiin ja hauskan pitoon ja mehän sanottiin että tulkaa keskimaan kaupalle tekemään kaupat noh meni minuutteja ja me menimme kaupalle ja hekin olivat siinä tässä vaiheessa tulee ensimmäinen tärkeä tieto KAUPPAAN MENI AINOASTAAN MINÄ "Ville Rytkö ja Felix`" kaikki muut henkilöt olivat ulkona jupe oli ladan toisella puolella ja jorgos autossa sitten felix antoi minulle rahat jotka talletin omalle tililleni ja sitten odotin tilaisuutta millon jorgos osottaisi toista ja minä toista ja felix otti mazeten KÄTEEN EIKÄ EDES LOKANNUT MINUUN ja silloin joskos osoitti felixiä aseella kun hän huomasi hänellä puukon kädessä ja jorgos osoitti ASEELLA UHATEN että jokaikinen nostaa ne kädet kattoon ja jos liikahtaa sentinkin niin kuolee jolloin aluksi kaikki nosti kädet ylös no sitten otin äkkiä muutaman usaibolt askeleen pois kaikista ja otin itsekkin asee esille ja osoitin näitä molempia ja jorgos osoitti kans ja silloin kun sanoin osoita jupea eli mustahuppari äijjää kun laitan toiselle raudat ja sain laitettua hänelle raudat jolloin huomasin että jupe käveli pois päin ja silloin osoitin häntä istana aseella ja hoin pysähdy ja laita kädet ilmaan tai kuolet ja sitten kun olis hänen selän takana sillä etäisyydellä että voin raudoittaa hänet niin yht äkkiä hän kääntyi ja otti puukon esille vaikka osoitin häntä koko ajan aseella ja eiköhän juuri sillä sekunnilla tullut se animaatio kun avaa raudat eli minulla tuli animaatio bugi jota jupe käytti hyväksi koska kuten klipistä näkyy en voinut liikkua tilanteessa eli jupe ei pelännyt asetta koska alkoi kaivamaan puukkoa vaikka minä osotin häntä aseella.


Ja kuten klipissä näkyy että jorgos ei ollut missään vaiheessa edes menossa autoon koska meidän oli tarkoitus ryöstön jälkeen ottaa teidät molemmat mukaan ja lähteä keksimään teille jotain hauskaa tekemistä eli se ei ollut mikään kamat kantoon ja veks ryöstö ja se ryöstö olisi ollut aivan täydellinen jos te ette olisi alkaneen olla pelkäämättä sitä asetta..

Ja kuten klipissä kuuluu se että alat puhua tästä asiasta tuossa kohtaa ingamessa on jupelta ooc:tä mikä ei ole sallittua ja se miksi jorgos sanoi "vitun tyhmä ja vitun vajakki" niin se ei ole tuossa kohtaa haukkumista ja alistamista vaan suorapuheisuutta totuudesta koska jos sinua ammutaan lippaallinen päähän niin alatko sinä siinä vaiheessa enään irl puhumaan jostain reporteista ja muista??? ja se että se ei ole meidän vika jos et saa tapettua meitä puukolla koska et lyö oikeisiin kohtiiin vaan löit käsille ja klipissi edenleenkin kuuluu meidän kivun huudot.......
[/QUOTE
Minähän sanoin että hän lagasi ja tuli ulos autosta, Jupe oli kylläkin takahuoneessa seisomassa. Lisäksi ei tästä sinun tekstistä saa mitään selvää. Kumpikaan teistä ei huutanut kipua vaan toinen sano että "MITÄ VITTUA"
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Mitä sinulla on hävittävää tilanteessa, Miksi olet niin hermona ja kiukkuat kokoajan? Sekä väität että puhun paskaa. Minua vain hermostuttaa säännön rikkojat ja sinun laisesi rp:n pilaajat.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Mitä sinulla on hävittävää tilanteessa, Miksi olet niin hermona ja kiukkuat kokoajan? Sekä väität että puhun paskaa. Minua vain hermostuttaa säännön rikkojat ja sinun laisesi rp:n pilaajat.
olen siksi hieman tuohtunut kun puhut jatkuvasti paskaa ja kyllä minä tiedän ettei minulla ole mitään hävittävää koska en ole tehnyt mitään rikkeitä ja sinunlaisellasi rpeettäjällä ei ole mitään varaa sanoa jotakin muuta huonoksi rpeettäjäksi yksinkertaisesti jos et jaksa rpeettää niin älä sitten pelaa rpee servulla ja se ei ole rpeen pilaamista jos ryöstän sinut vaan se on rpeetä..
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
olen siksi hieman tuohtunut kun puhut jatkuvasti paskaa ja kyllä minä tiedän ettei minulla ole mitään hävittävää koska en ole tehnyt mitään rikkeitä ja sinunlaisellasi rpeettäjällä ei ole mitään varaa sanoa jotakin muuta huonoksi rpeettäjäksi yksinkertaisesti jos et jaksa rpeettää niin älä sitten pelaa rpee servulla ja se ei ole rpeen pilaamista jos ryöstän sinut vaan se on rpeetä..
En edes jaksa keskustella kanssasi!
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Sovitaan nyt niin, että kumpikaan teistä ei kommentoi sanaakaan enään tähän valitukseen, ennenkuin minä tai @SeraluoT esittää teille kysymyksen, jotta päästään edes käsittelemään asiaa.
Tässä nyt pyöritetään samaa tarinaa uudestaan erimuodoissa ja useissa eri viesteissä.

Ja muistutan siitä asiallisesta käytöksestä, ja kirjoitusasusta.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Onko kenelläkään mitään video todistetta tuosta 1 klippiä ennen olevasta? koska se mistä clippi alkaa ei oikein sovellu kumpaakaan tarinaan. Ja haluan nyt vain sen clipn.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Onko kenelläkään mitään video todistetta tuosta 1 klippiä ennen olevasta? koska se mistä clippi alkaa ei oikein sovellu kumpaakaan tarinaan. Ja haluan nyt vain sen clipn.
Ei ainakaan minulla tai jorgoksella ole..
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Ei ole minullakaan. Minulla on vain clippejä sen ekan klipin jälkeisistä tilanteista
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Hei!

Ensinnäkin;
Vaikka ammut pelaajaa päähän, ei tarvitse hänen rp:ttää että häntä olisi ammuttu päähän. Päähän ammutaan yleisesti mahdollisimman suuren vahingon tuottamiseksi, mutta roolipelillisesti tätä ei ole tarvetta rp:ttää niin, koska suurin osa kaupungista kärsisi melkoisista ongelmista aivojen vaurioiden takia. Ja vaikka sinun ruudullasi ampuisit toista päähän, voi desync näyttää toiselle että ammuit häntä rintaan.

Mitä tässä näitä klippejä katsellut useampaan otteeseen, koen että tässä ei ole tarpeeksi todisteita. Emme saa kokonaiskuvaa tilanteen kehittymisestä ja jatkosta. Suosittelen ensikerralla esim OBS Studiota, jolla tallentaa koko session. Periaatteessa meillä on vaan sana sanaa vastaan, ja molempien tarinat on hieman erilaiset.
Kukaan ei ole tilanteessa myöskään clogannut.

Mitä klipeistä saa irti;
Roolipelaaminen ei kummankaan puolelta ole clipeissä kehuttavaa. Kaikilla klipeissä näkyvillä henkilöillä on paljon kehitettävää omassa roolipelaamisessaan. KipuRP:n puutos, sekasorto, paniikki, toisten haukkuminen, ''jumalille lähtee viestit'' kommentit.
Toisten pelaajien haukkuminen ei ole myöskään oikeutettua tekosyyllä ''se on vaan totuus'' tai ''oon vaan suorapuheinen''.

Samoin käytös tässä käsittelyssä, ei ole ollut toisia kunnioittavaa tai asiallista. Etenkin @rytkön ville, sinulla on todella paljon panostettavaa ja opittavaa asiallisen käytöksen suhteen.

Summarusum:
Mielestäni todisteet ei riitä, jotta voisimme langettaa minkäänlaista rangaistusta.
Suosittelen kuitenkin molemmille osapuolille sääntöjen uudelleen läpikäymisen, ja roolipeli taitojensa pohtimista. Miettiä kuinka kehittää itseänsä paremmaksi pelaajaksi, ja kuinka tuoda roolipelillä mahdollisimman paljon kontenttia myös muille tilanteissa oleville.

Odotetaan kuitenkin @SeraluoT mielipidettä vielä asiaan.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Noniin.

Komppaan dorea vahvasti kyseisessä asiassa, Clippien alku ajankohta ja sitä ennen tapahtuneet asiat olisivat olleet mitä luultavimmin ratkaiseva tekijä jotta tilanteesta olisi saanut tarpeeksi selvän kuvan.

Huomio minullakin kiinnittyi kaikkien tilanteessa oleiden rp tasoon, kaikilla tilanteessa olevilla olisi parannettavaa.

Haukkumiseen puutun nyt minäkin. Mikään syy ei oikeuta pelissä tai pelin ulkopuolella pelaajan tai hahmon tämän kaltaista haukkumista.

Käsittelyn aikana tulisi ytimekkäästi saada oma kanta selitettyä auki viestillä tai max parilla mutta tämän kaltainen väittely ei kuulu pelaaja reportteihin.

Yhteenvetona toteankin samoin kun Doreahia että riittävien todisteiden puuttuessa emme voi langettaa kenellekkään minkään moisia rangaistuksia. Suosittelen kaikille tilanteessa olleille sääntöjen kertausta sekä miettimistä oman rp tason ja rp luonteen muutosta.

Näiltä osin pelaaja report on käsitelty ja siirretään tälläisenään käsiteltyihin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.