Mara ja kumppanit

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Mara ja joitaki muita.

Aika ja päivä: 19.8.2020 klo. 23.00

Rikottu sääntö: RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin ajelemas Bulldogin ja Juhozun kanssa Mirrorissa. Auto tuli vastaan, jossa oli porukkaa joiden kanssa Juhozulla oli jotain riitaa. Vedettiin auto ympäri ja oltiin menossa niiden perään. Sit alko tulee luotia meidän autoa päin, eikä mitään varotuksia ollu annettu ennen tätä. Meistä tippu yks (Bulldogi), joka ei edes muuten riitaan liittyny. Äijjät ilmeisesti näki Juhozun autossa ja päätti sitten alkaa ampumaan kohti.

Todisteet:
 
  • Like
Reaktiot: Jurppa123

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Juhozu oli illan mittaan sanonut monta kertaa että heti kun näkee niin ampuu meidät ja että tuli on vapaa. Ajoimme mirrorparkissa heitä vastaan ja näimme juhozun auton kyydissä ja jatkoimme matkaa. Sitten huomasimme että fugitive kääntyi perään ja oletuksena oli että meitä ammutaan niin päätimme hypätä ulos ja pistää hommalle stoppi.
Todisteet alhaalla olevissa kuvissa. (Juhozu tiesi että olen twitterissä nimellä Repe Guffy.)
 

Liitetiedostot

  • Huomautus 2020-08-19 225800.png
    Huomautus 2020-08-19 225800.png
    2.1 KB · Lukukerrat: 87
  • Huomautus 2020-08-19 225551.png
    Huomautus 2020-08-19 225551.png
    9.5 KB · Lukukerrat: 88

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Iltaa!

Ennenkuin käsittelen asiaa yhtään sen pidemmälle, haluaisin nähdä loputkin tekstiviesteistä ja/tai vastaukset kyseiseen tweettiin, jos sellaisia tuli.
 

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Juu no eipä ollu teidän viesteistä mulla mitään tietoa.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
@Tyttiss Se on sitten Juhozun vika että saattaa kaverinsa vaaraan kun itse on määrännyt tulen vapaaksi. Miksi päätit kääntyä perään kun varmaan twitter viestin olit kummiskin nähnyt kun samoihin aikoihin olit itsekin jotain laittanut?
 
  • Haha
Reaktiot: Tyttiss

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Juu no empä ollu nähny twitteri hommi. Eihän se nyt oo Juhozun vika jos me ajellaan, tuutte vastaan ja ollaan tulossa teidän luo, mutta avaatteki tulen.
 

Juhozu26

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Maaliskuu 2020
15
15
3
Pakko lisätä tähän se, että mara pelaat jotain hahmoa ja sitten koitan putsata ittesi tilanteesta sanomalla ”se oli mun serkku” niin hämmenti kans jo tässä tilanteessa tosi paljon, koska en tiennyt onko sinun jytky ja repe guffy samoja hahmoja. Samalla äänellä kumminkin puhuit ja jossain kohti koitit putsata ittesi poikkeen kertomalla, että se on minun serkku ja en voisi sinulle mitään tehdä. Myöhemmin sain selkoa, että ilmeisesti oli sama hahmo kokoajan millä pelasit.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Mulla ei ole mitään Repe Guffy hahmoa. Se on mun toine twitter tili jolla voi perseillä ja nytkin oli toi "feikki" yritys. Serkulla ei aina tarkoiteta toista hahmoa :) Mutta sanoit myös ampuvasi tämän joten mitä väliä :D
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ja todellakin tiesit kun tulit Discord yv:seen kin siitä sanomaan että oothan samalla hahmolla. Myös rpssäkin tämän jotenkin tiesit.
 

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Mara oltiin tulossa teidän luo puhumaan, ei ampumaan suoraan. Ois meillä aseet saattanu esille luikahtaa, mutta ei tällä tavalla.
 

Juhozu26

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Maaliskuu 2020
15
15
3
Ja todellakin tiesit kun tulit Discord yv:seen kin siitä sanomaan että oothan samalla hahmolla. Myös rpssäkin tämän jotenkin tiesit.
Mulla ei ole mitään Repe Guffy hahmoa. Se on mun toine twitter tili jolla voi perseillä ja nytkin oli toi "feikki" yritys. Serkulla ei aina tarkoiteta toista hahmoa :) Mutta sanoit myös ampuvasi tämän joten mitä väliä :D
Vastasit kyllä vasta sitten olleesi jytky hahmolla, kun olin jo lähtenykki kerviltä.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Mara oltiin tulossa teidän luo puhumaan, ei ampumaan suoraan. Ois meillä aseet saattanu esille luikahtaa, mutta ei tällä tavalla.
Meille oli sanottu koko illan että tuli vapaa. Mitä ylipäätään te tuutte meidän luo puhumaan ku kukaa meiä porukasta ei tunne sinun tai bulldogin hahmoja. Meillä ei ainakaan ollut mitään juteltavaa vaan ajettiin ohi ja ainoat vastailut oli illan aikana että kutia tulee heti.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Oltais jatkettu matkaa mutta käännyite perään ja se on aivan varma että jos ei oltais ammuttu niin te olisitte.
 

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Eipä ollu, itellä ei oo tapana rikkoo sääntöjä niiku näköjään teillä on.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.