CS:GO palvelimen konfigurointi

Kuinka konfiguroin serverini?

1. Avaa paneelista "Config-tiedostot".

2. Valitse ja avaa csgo/cfg/server.cfg.

server.cfg

Julkiset tiedot

hostname "" //palvelimen nimi, joka näkyy serverilistassa.
log on // Tämä on päällä jotta kirjautuminen onnistuu.
sv_lan "0" // Tämä on aina asetettava, joten tiedät, että se ei ole päällä
sv_region "255" // Alue johon palvelin on ilmoitettu.
sv_tags "" // Palvelintunnisteet. Käytetään tarjoamaan asiakkaille lisätietoja, kun he etsivät palvelimia
host_name_store 1 // Palauta nimi isäntänimen kenttään
host_info_show 1 // 0-2 Näyttää tietoja, kuten kartan ja muuta
host_players_show 2 // 0-2 Kuten yllä, mutta näyttää pelaajien tiedot kyselyyn. 0 on pois käytöstä.

Salasanat

rcon_password "" // Etäkonsolin salasana
sv_password "" // Aseta tämä vain, jos aiot käyttää yksityistä palvelinta!

Botit

bot_difficulty 1 // Määrittää botin taitotason. Arvot ovat: 0 = easy, 1 = normal, 2 = hard, 3 = expert
bot_chatter "off" // Hallitse miten botit puhuvat. Sallitut arvot: 'off', 'radio', 'minimal' tai 'normal'
bot_join_after_player 1 // Jos ei ole nolla, botit odottavat, kunnes pelaaja liittyy, ennen kuin he tulevat peliin.
bot_quota 10 // Määrittää bottien määrän.
bot_quota_mode "fill" // Määrittää kiintiön tyypin. Sallitut arvot:'normal', 'fill', and 'match'

Server

sv_pausable "0" // Onko palvelin keskeytettävissä. 1 = on, 0 = ei.
sv_allow_lobby_connect_only "0" // Jos asetettu, pelaajat voivat liittyä tähän palvelimeen vain matchmaking -aulasta, eivät voi muodostaa yhteyttä suoraan.
sv_allow_votes "1" // sallitaanko äänestys?
sv_allow_wait_command "1" // Salli tai estä wait -komento tähän palvelimeen yhdistetyissä clienteissä.
sv_alltalk "1" // Pelaajat voivat kuulla kaikkien muiden pelaajien ääniviestinnän, ei joukkuerajoituksia
sv_alternateticks "0" // Jos asetettu, palvelin simuloi vain entiteettejä parillisilla numeroilla.
sv_cheats "0" // Salli huijauskomennot
sv_deadtalk "0" // Kuolleet pelaajat voivat puhua (ääni, teksti) eläville
sv_forcepreload "0" // Pakota palvelinpuolen esilataus
sv_friction "4" // Maailman kitka.
sv_full_alltalk "1" // Kuka tahansa pelaaja (mukaan lukien Spectator -tiimi) voi puhua kenelle tahansa muulle pelaajalle
sv_infinite_ammo "0" // Pelaajan aktiivinen ase ei lopu koskaan ammuksista

Server Logit

sv_log_onefile "0" // Kirjaa vain yhteen tiedostoon
sv_logbans "0" // Kirjaa porttikiellot
sv_logecho "1" // Näytä kirjaustiedot konsoliin.
sv_logfile "1" // Kirjaa palvelimen tiedot tiedostoon
sv_logflush "0" // Huuhtele lokitiedosto levylle jokaisen kirjoituksen yhteydessä (hidas).
sv_logsdir "0" // Pelikansion kansio, johon palvelinlokit tallennetaan.

Serverin arvot

sv_maxcmdrate "128" // (jos sv_mincmdrate on > 0), tämä asettaa enimmäisarvon cl_cmdrate.
sv_maxrate "0" // Suurin sallittu kaistanleveys palvelimella, 0 == rajoittamaton
sv_mincmdrate "10" // Tämä asettaa vähimmäisarvon cl_cmdrate, 0 == rajoittamaton
sv_minrate "5000" // Minimikaistanleveys sallittu palvelimella, 0 == rajoittamaton

Serverin lataukset

sv_downloadurl "" // Sijainti, josta clientit voivat ladata puuttuvat tiedostot
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload 1

Pure -valinnat

//sv_pure_kick_clients "1" // Jos asetuksena on 1, palvelin potkaisee clientit, joilla ei ole yhteensopivia tiedostoja.
//sv_pure_trace "0" // Jos asetuksena on 1, palvelin tulostaa viestin aina, kun client vahvistaa tiedoston CRC -koodin.

Kierros valinnat

mp_match_end_restart "0" // Käynnistä kartta uudelleen kierroksen rajan lopussa
mp_afterroundmoney "0" // Määrä joka annetaan pelaajille kierroksen jälkeen
mp_playercashawards "1" // Pelaajat voivat ansaita rahaa suorittamalla pelin sisäisiä toimintoja
mp_teamcashawards "1" //Joukkueet voivat ansaita rahaa suorittamalla pelin sisäisiä toimintoja
mp_maxrounds "30" // Maksimi kierros määrä
mp_timelimit "0" // Kuinka monta minuuttia koko kartalle
mp_roundtime "2" // Kuinka monta minuuttia jokainen kierros kestää.
mp_freezetime"5" // kuinka monta sekuntia pitää pelaajat jäässä, kun kierros alkaa
mp_buytime "45" // Kuinka monta sekuntia kierroksen alkamisen jälkeen pelaajat voivat ostaa tavaroita.
mp_forcecamera "1" // Aseta 1 vain tiimille, joka vain katselee.
mp_defuser_allocation "2" // Kuinka kohdistaa purkupakkaus CT -pelaajille alussa tai kierroksella: 0 = ei mitään, 1 = satunnainen, 2 = kaikki
mp_death_drop_defuser "1" // Pudota purkupakkaus pelaajan kuollessa
mp_death_drop_grenade "2" // Mikä kranaatti pudotetaan pelaajan kuoleman yhteydessä: 0 = ei mitään, 1 = paras, 2 = nykyinen tai paras
mp_death_drop_gun "1" // Mikä ase pudotetaan pelaajan kuoleman jälkeen: 0 = ei yhtään, 1 = paras, 2 = nykyinen tai paras

Ystävällinen tuli

mp_friendlyfire "1" // Ota ystävällinen tuli käyttöön 1 = Ota käyttöön 0 = Poista käytöstä
//ff_damage_reduction_grenade "0" // Kuinka paljon vähentää heittokranaatin aiheuttamia vahinkoja joukkuetovereille.
//ff_damage_reduction_bullets "0" // Kuinka paljon vähentää joukkuetovereille ampumalla aiheutettuja vahinkoja.
//ff_damage_reduction_other "0" // Kuinka paljon vähentää joukkuetovereille muilla kuin luoteilla ja kranaateilla aiheutettuja vahinkoja.

Peli -valinnat

mp_autokick "1" // Potki toimettovat / tiimiä tappavat pelaajat
mp_autoteambalance "1" // Automaattinen tiimien tasapainotus
mp_buytime "45" //Kuinka monta sekuntia kierroksen alun jälkeen pelaajat voivat ostaa tavaroita.
mp_c4timer "45" // kuinka kauan siitä, kun C4 on viritetty, kunnes se räjähtää
mp_do_warmup_period "1" // Lämmittely ennen ottelua?
mp_force_pick_time "15" // Aika, jonka pelaajalla on tiiminäytössä valinnan tekemiseen ennen automaattista ryhmittelyä
mp_halftime_duration "15" // Väliajan kesto sekuntien määrä
mp_join_grace_time "15" // Sekuntien määrä kierroksen alkamisen jälkeen, jotta pelaaja voi liittyä peliin
mp_limitteams "2" // Pelaajien enimmäismäärä 1 joukkueella voi olla yli toisen (0 poistaa tarkistuksen käytöstä)
mp_match_end_restart "1" // Suorita ottelun lopussa uudelleenkäynnistys uuden kartan lataamisen sijasta
mp_maxrounds "30" // Kierrosten enimmäismäärä karttaa kohti
mp_playercashawards "1" // Pelaajat voivat ansaita rahaa suorittamalla pelin sisäisiä toimintoja
mp_playerid "0" // Määrittää, mitä tietoja pelaaja näkee tilarivillä: 0 kaikki nimet; 1 joukkueen nimi; 2 ei nimiä
mp_playerid_delay "0" // Sekuntien määrä viivyttää tietojen näyttämistä tilarivillä
mp_playerid_hold "0" // Sekuntien määrä vanhojen tietojen näyttämiseksi tilapalkissa
mp_restartgame "0" // Jos ei-nolla, peli käynnistyy uudelleen määritetyn sekuntimäärän kuluttua
mp_round_restart_delay "7" // Sekuntien määrä viivästyä ennen kierroksen aloittamista uudelleen voiton
mp_roundtime "3" //Kuinka monta minuuttia kierros kestää?
mp_tkpunish "0" // Rangaistaanko tiimi tappajaa seuraavalla kierroksella?
mp_warmuptime "25" // Jos tämä on totta, jokaisen ottelun alussa on lämmittelyjakso/kierros, joka mahdollistaa yhteyden muodostamisen.
mp_win_panel_display_time "5" // Aika voittopaneelin näyttämiseen otteluiden /puoliajojen välillä

Raha -valinnat

mp_startmoney "400" // Rahasumma, jonka jokainen pelaaja saa nollatessaan.
mp_maxmoney "12000" // Maksimi rahasumma
cash_team_terrorist_win_bomb "2200" // Kuinka paljon joukkue voittaa pommista.
cash_team_elimination_hostage_map "2200" // Kuinka paljon pelaaja ansaitsee poistamalla kaikki panttivangit.
cash_team_elimination_bomb_map "2200" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun pommi poistetaan.
cash_team_win_by_time_running_out "2200" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun aika loppuu.
cash_team_win_by_defusing_bomb "2200" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun pommi on purettu.
cash_team_win_by_hostage_rescue "2200" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun kaikki panttivangit on pelastettu.
cash_team_loser_bonus "2000" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun joukkue häviää.
cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds "500" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun joukkue häviää peräkkäiset kierrokset.
cash_team_rescued_hostage "100" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun joukkue on pelastanut panttivangin.
cash_team_hostage_alive "0" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun panttivankina on vielä elossa
cash_team_planted_bomb_but_defused "200" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun joukkue on asettanut pommin ja saanut purkautumisen
cash_team_hostage_interaction "50" // Kuinka paljon joukkue voittaa, kun panttivangit pelastetaan
cash_player_killed_teammate "-3300" // Kuinka paljon pelaaja menettää, kun joukkuetoveri on tapettu
cash_player_killed_enemy_default "200" // Kuinka paljon pelaaja voittaa tappamalla vihollisen
cash_player_killed_enemy_factor "0.5" // Kuinka paljon pelaaja voittaa tappamalla vihollisen
cash_player_bomb_planted "200" // Kuinka paljon pelaaja voittaa, kun pommi on istutettu.
cash_player_bomb_defused "200" // Kuinka paljon pelaaja voittaa, kun pommi on purettu
cash_player_rescued_hostage "200" // Kuinka paljon pelaaja voittaa pelastettaessa panttivangit
cash_player_interact_with_hostage "0" // Kuinka paljon pelaaja voittaa vuorovaikutuksessa panttivankien kanssa
cash_player_damage_hostage "-30" // Kuinka paljon pelaaja menettää vahingoittamalla panttivangin
cash_player_killed_hostage "-1000" // Kuinka paljon pelaaja menettää, kun panttivangiksi on tapettu

Äänestys

sv_vote_allow_spectators "0" // sallitaanko katsojien äänestää?
sv_vote_command_delay "2" // Kuinka kauan äänestyksen jälkeen toiminta tapahtuu
sv_vote_creation_time "120" // Kuinka usein joku voi erikseen äänestää.
sv_vote_failure_timer "300" // Epäonnistunutta ääntä ei voida lähettää uudelleen näin pitkään
sv_vote_quorum_ratio "0" //The minimum ratio of players needed to vote on an issue to resolve it.
sv_vote_timer_duration "15" // Kuinka kauan antaa äänestää jostakin asiasta

GOTV asetukset

//tv_nochat "0" // Älä vastaanota chat -viestejä muilta SourceTV -katsojilta
//tv_port "check" // Isäntä SourceTV -portti

Seuraavat komennot hallitsevat potkuja ja kieltoja

writeid
writeip
exec banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg

 

Etkö löytänyt vastausta ongelmaasi?

Voit yrittää etsiä lisää ohjeita sivun 'ohjeet' kohdasta, tai pyytää apua discordissamme #hosting-support kanavalla.

 

Made by: Joonab. Käyttämällä linkkiäni farssi.net, tuet minua.

  • 0 käyttäjistä hyötyivät artikkelista
Auttoiko artikkeli teitä?