Ike ja Karhujumalahallintoliiga - Rikoksia tehdessä porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Silti, teitä on ollut 7 rikollista samassa tilanteessa. Otetaan taas esimerkki menneisyydestä, ku metanolit + märkä22 mafia pudotti airdropin sankariairin tapahtuman päälle. He olivat 2 eri rikollisporukkaa työskentelemässä saman lopputuloksen eteen = heidät tuomittiin siitä että he tekivät rikosta 12 porukassa.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Meitä on ollut 6 siinä tilanteessa, supa on ollut vain ajoneuvon kyydissä ja heti kun huomattiin se niin sanottiin että poistuu.
 

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43
Vodista löytyy.

Oli samalla taajuudella, mutta kuten sanottu, meillä ei ollut mitään tietoa mitä BennySillä tapahtuu ennen kuin päästiin paikan päälle.

Edit: Ja ainoa informaatio, mitä siellä käytettiin oli myöhemmässä vaiheessa Ilkan (Mirzzin) kysymys voiko ampua, johon selvitettiin vastaus kysymällä Kelmiltä (ike) haittaako häntä, jos muita sattuu.
 

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43
Silti, teitä on ollut 7 rikollista samassa tilanteessa. Otetaan taas esimerkki menneisyydestä, ku metanolit + märkä22 mafia pudotti airdropin sankariairin tapahtuman päälle. He olivat 2 eri rikollisporukkaa työskentelemässä saman lopputuloksen eteen = heidät tuomittiin siitä että he tekivät rikosta 12 porukassa.

Tähän liittyen olet toiseen tilanteeseen liittyen sanonut, että eräässä "kamat kantoon ja vex" tilanteessa ollessa 8 henkilöä vain 2 henkilöä suoritti sääntörikkeen. Mielipiteeseesi vaikuttaa selkeästi se kuka tilanteessa on ja kuka ei, yp poistakoon tämän kommentin, jos tarpeelliseksi kokee.

Edit: sekä Kana sanoi jo ottavansa asian käsittelyyn, sekä haluaa tänne vain asianomaisilta kommentit, kiitos.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
@Shuppa, kertoisitko tarkemmin mistä tilanteesta puhut? Jos minun mielipiteeseeni vaikuttaisi ketä ko. tilanteessa on ollut, puoltaisin ennemmin teitä kuin väittäisin vastaan. Lasken kuitenkin suurimman osan ko. tilanteessa olevista pelikavereikseni.

EDIT: Kerro mielummin vaikka dc:ssä, voidaan siellä keskustella minkä takia ko. tapaus on eri lähtökohdilla kuin tämä.
EDIT2: Asia keskusteltu shupan kanssa dc:ssä, ei ollut mitään tekemistä tämän aiheen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

k0lle

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Kesäkuu 2019
11
11
3

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43

k0lle

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Kesäkuu 2019
11
11
3
Itsehän en ollut tästä tietoinen, minulle ei mitään tästä informaatiosta tullut ja kyseinen keskutelu minkä Elli kävi sopi autossa olevaan tilanteeseen :D Pahoittelut.
Eli kuten klipistä näkyy siis niin supa ON koordinoinut teitä, jolloin hänet voidaan laskea mukaan tähän rikokseen eli teitä on ollut 7.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Kerron miten tilanne meni mun hahmon "Pyllerön" kannalta.
Mentiin Kelmin kanssa kaupunkiin, liityin/liityttiin kanavalle 6666 jota ollaan käytetty monta päivää.
Tapahtui asioita X ja mentiin tuunauttamaan Bennysille autoa. Huomaan, että toisessa päässä hallia poliisit osoittaa Kelmiä aseilla, syystä jota en tiedä. Itselläni oli ase kannossa joten päätin poistua takavasemmalle piiloon josta laitoin Kelmille viestin (näkyy striimissä), että "oon piilossa ku näin että poliisit piirittää sua, ilmota ku voin tulla pois". Kuulin osan poliisien puheista seinän toiselta puolelta, siirryin alemmas piiloon. Kytät ei ollu huomannu mua ollenkaan. Olin Bennysin alakerrassa ihan pirun pitkään ja Kelmistä ei kuulunut. Kun poliisit osotti Kelmiä aseilla, oletin ettei asiat oo sen kannalta hyvin, kun ei tuu viestiä/puhetta radioon. Koska poliisit ei nähny Pylleröä, mä laitoin kaverille jonka kanssa ollaan pyöritty viimepäivinä (Ilkka aka Mirzzi), että onko se missä, tarvisin jeesiä = kyydin pois Bennysin alakerrasta, kun Poliisit ahisteli Kelmiä. Sitten Ilkka tuli meidän käyttämälle kanavalle huutelemaan mua, ja sitten puhuin hänelle siinä, että tartten kyydin pois Bennysiltä ja mieluiten semmosen ettei mua nähdä koska Poliisilla ei ollu musta hajua (meillä samat vaatteet Kelmin kanssa, joten Pyllerö pelkäsi, että hänet liitetään Kelmin ongelmiin jotenkin, eikä tiennyt voiko itsekin liittyä johonkin aiempaan rikokseen mistä Pyllerökin otettaisiin kiinni). Sitten puhuin radioon ja koitin selvittää tilannetta ja radiossa kuului yllätyksenä pari muutakin ääntä mistä mulla/Pylleröllä ei ollu MITÄÄN hajua. Sitten hyppäsin Ilkan kyytiin, yhtäkkiä Bennysin pihassa oli kytät maissa, toinen auto missä oli 2?hlöä kannossa ja siinä vaiheessa toinen autollinenkaan EI TIENNYT, että olin ollut Kelmin mukana (koska menin piiloon aiemmin ja olin hissunkissun miinus radioon avunpyynnöt ja rauhoittelu ettei ammuta). Siinä toinen auto sitten huikkasi, että Pyllerö pois eli minä, ettei tilanteessa oo liikaa sakkia. Sitten menin omalle kämpälle pyörittelemään peukaloita. Joskus 15-30min? päästä kysyin viestillä, että onko kaikki ok jolloin Ilkka laittoi, että on ja tilanne ohi. Kun tilanne oli rauhoittunut, yhdistyimme porukkana sopimaan jengi asioista. Siinä minun osa tarinasta. Striimistä klipeistä myös huomaa etten ole millään tavalla tietoinen mitä Bennysin ulkopuolella tapahtui. (Puhelen radioon, kun joku sanoi että ammutaan kytät, "ei kannata lähtee linnaan tuon takia" "kelmillä on kirje" "eihän ny kannata linnaan lähteä", kun tulitaistelu on jo ohi.
 

k0lle

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Kesäkuu 2019
11
11
3
Hei Supa. Kiinnostaisi kysyä miksi tässä klipissä (https://www.twitch.tv/ikemayne/clip...Destructoid?filter=clips&range=24hr&sort=time ) ET jo heti alkuun kieltänyt ampumis hommia, kun mirzzi uhosi ampuvansa kaikki? On aika rivien välistä luettavaa tuo että sanot: 'Mulle vain riittäisi että pääsisin täältä pois. Sekä eikös se ole todella selvää, että itse tapahtuma paikalla on ollut jo liikaa porukkaa teidän puolelta, koska joudutte erkanemaan. Tässä klipissä ( https://www.twitch.tv/ikemayne/clip/AthleticLovelyPheasantBIRB?filter=clips&range=24hr&sort=time ) Joku iken kkkkhatissa sanoi että montakos teitä oli, jolloin ike itsekkin tajusi että liikaa varmasti tilanteessa on ollut. Myös tässä klipissä sanotte että maria EI ollut osallisena vaikka hän on informoinut väkeä, sekä ike sanoo että hän on ollut osallisena kun oli kyydissä. ( https://www.twitch.tv/ikemayne/clip...ocolateRain?filter=clips&range=24hr&sort=time )
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Okei, kerrotaan nyt vielä mun näkökulma. Olin auton kyydissä, ajettiin benny'sille. Kelmi oli raudoissa ja mulle sanottiin että autetaan sitä koska meillä oli joku sopimus tms. Käytiin sisällä kattomassa, onko siellä poliiseja, tullaan ulos, tulee tulitaistelu jossa kaatuu Kelmi (iKE) melkein ensimmäisenä ja Elli (Kuutti). Kun poliisit oli maissa, otettiin auto ja lähdettiin pois. Pihalta lähti toinen auto perään, jolle sitten huikattiin että ylimääräiset pois ettei tulisi juurikaan tätä ongelmaa. Sit ajoin piiloon. Koko aikana mulla ei ollut radio päällä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.