Ike ja Karhujumalahallintoliiga - Rikoksia tehdessä porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Vodi on ilmeisesti poistettu copyright musiikin vuoksi? Siellä olisi muutama kohta jotka haluaisin tuoda esille, toivottavasti pystyn ne klippaamaan. Kuten se, että luulen puhuvani vain Ilkalle. Miten minä olen koordinoinut tilannetta? Puhtaasti KERRON mitä tiedän, kysyn onko poliisit vielä sisätiloissa (uskallanko liikkua kellarista pois). Jos koordinoimisella tarkoitetaan jotenkin tilanteen johtamista niin metsään menee. Tuo klippi on klipattu kesken lauseen. En tiedä onko tämä ollut tarkoituksellista, niin tuon sen esille. Sitten kysymysteni päätteeksi (onko mun turvallista liikkua) hoen klipeissä, että haluan vaan pois Bennysiltä ja koko tilanteesta, koska Poliisi ei ole minua nähnyt. Sitten nimenomaan siinä, kun ollaan kahden auton voimin, porukka tajuaa, että mun pitää poistua (He ei tienneet minusta, poliisi ei tiennyt musta koska en ampunut, olin piilossa jne). Ike hokee klipeissä, että Maria aka Pyllerö ei oo ollu MITENKÄÄN osallisena (no jos lasketaan osallistumiseksi, että istun kellarissa ja pyydän radiosta apua ja kerron kanavalle 6666 mitä näin ja kuulin Kelmin kohdalla tapahtuneen). Olin kellarissa, sitten puhuin Radioon, kun olin laittanut Ilkalle viestiä. Klipissä myös sanon, että vie mut vaikka Grovelle. Klipissä myös näkyy, kun porukka tajuaa, että hetkonen miten meitä on tän verran, Maria/Pyllerö pois tilanteesta. Mitä koko ajan halusinkin. Summa summarum, tämä tilanne ei ollut mitenkään suunniteltu vaan spontaani. Kun huomasimme, että hetkonen meitä on liikaa, niin mä poistuin siitä heti.

Lisäksi haluan kysyä: Jos autossa 1 on ollut : kuutti, jani, nexo, shuppa
Autossa 2 : mirzzi

Miten se, että Kelmi on ammuttu spontaanisti auton 1 puolesta (ja poliisi käyttää Kelmiä ihmiskilpenä lul) tekee Kelmistä osallisen rikokseen, kun Nexo ampuu Kelmin ja poliisin spontaanisti? Kelmihän on ollut siinä tilanteessa uhri joka on otettu kantoon?

Kelmin kidnappauksessa on siis ollut mukana auto nro1. Auto nro2 on tullu noutamaan mua pois ja noutaakin mut pois ja vie Grovelle. Eli periaatteessa tilanteessa on ollut vain auto nro 1 ja 4hlöä. (Mun ja mun hahmon tiedon mukaan siinä tilanteessa).

Mutta kyllä! Muutama sekunti meitä oli kahdessa autossa 7hlöä. Kun ajoimme tiellä vierekkäin ja mulle sanottiin, että mee pois, et oo tehny mitään tässä tilanteessa. Sitten ajoimme autolla nro2 pois Mirzzin kanssa (Mirzzi droppas mut grovelle). Mulla lienee se tekstari tallessa minkä Ilkalle laitoin jos se halutaan :'D

Muutoin,

Amen, peace and love.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
viesti.jpg
Tuossa vielä todiste meiän kommunikoinnista Ilkan/Mirzzin välillä, ku pyydän hältä kellarista apuva.
 

Mirzzi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Huhtikuu 2019
16
18
3
No moro moro! Mä jaan vielänäkemykseni.
Ampujat:Nexopi, Mirzzi, Shuppa, Kuutti, Jani.
Muuten osallistuneet:ike.
Jos jokun osaa laskee kyllä tässä on vasta kuusi henkilöä tilanteessa!
Elikkä homma lähti käyntiin tulin bennysille poliisi jututti ikeä, pistin ikelle siis koodia siinä kohtaa jo että anna merkkiä jos tarviit apua. Ja bennysille siis oli tullut ike supan kanssa, kun ike lyötiin poliisi autoon, lähti supa bennysin sisään piiloon.(kun luet tätä laske supatsu kokonaan nyt poies tästä) Pihalla oli kaksi poliisia autoa ja ike kiinni otettuna, ajoin bennysin pihalta siihen lähellä vuorelle, kyllä juurikin bmw merkkisellä ajoneuvolla! Yritin katsoa radiokanavia läpi (mitä usein käytetään) ja rpeessä puhelimella ''omia'' kiinni että tehdään jotain autetaan ikee ,koska hyvä velikerho, Noh sain sitten porukkaa kiinni radion kanssa, siis sen jälkeen kun nämä neljä muuta (lukuunottamatta ikeä) pamahti bennysin pihalle, noh radio yhteys saatiin, kyselin että montako meitä on??! ja vastaus tuli että autotäynnä, ja he antoivat varottavat osallistuin tulitaisteluun vuorelta, koska laskin auto täynnä (4) (minä) (ike vankina) yhteensä (6). No poliisit ammuttiin, sitten radiossa kysyi supa aivan kuutamolla että veikö ne (iken) ja että onko turvallista tulla pois bennysin sisältä, eli tässä huomasi kyllä että supaa ei voinut todellakaan laskea tilanteeseen mukaan! Ja kun bennysiltä ulos tuli hän totesi ai te AMMUITTE NE?! Noh sitten pyysin että supa tulisi minun kyydissä pois, koska uskoin että koppalakkeja on tulossa lisää! (supa palaa tilanteeseen jos niin voi sanoa) Noh lähdimme motarille, koko porukka TÄLLÖIN SIIS MATIKALLA LASKETTUNA MEITÄ ON 7! Ja siinä ennen ihan itästä motarin kauppaa, joku huusi toisesta autosta mulle ja supalle, että vie supa pois meitä on liikaa jos supa on mukana! Melkein uskallan väittää että supa ei infonnut mitään muutakuin puhelimitse että poliisit otti iken kiinni, ja radioon ei tosiaan tullut muutankun ampumisen jälkeen, että onko ne poliisit lähtenyt jo?. TAI ainakaan minä en kuullut ja radiossa samalla taajuudella olin! Kiitos olen puhunut! Ja anteeks kana oon tosi huono puhuun ja tässön varmaa miljoona kirjotus_virhettä! :)
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Nyt on vissiin sitten tullut kaikki.

Mitä tässä nyt olen viinipullon voimalla tätä kovinkin värikästä ja epäselvää tekstiä lueskellut. Olen tehnyt päätökseni.

Tilanteessa on ollut 7 henkilöä, mikä on sääntörike. Propsit että sanojenne mukaan tajusitte sen itse, mutta vahinko oli jo tapahtunut.

Normaalipelaajaa tästä rankaistaisiin, joten miksi ei sitten tätä porukkaa.

Minun päätökselläni jokainen tilanteeseen osallistunut joutuu suorittamaan 30 päivän vankilatuomion päähahmollaan. Poliiseiden kohdalla rankaistaan konnahahmolla. Jokaisesta pelaajasta tehdään julkinen etsintäkuulutus myöhemmin. Haluan saada jokaisen tilanteeseen osallistuneen henkilön päähahmon nimen, jotta voin julkaista etsintäkuulutuksen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.